Etulokasuojan vaihto/oikaisu

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Vehnäpipo
"Kaasari"
Viestit: 22
Liittynyt: La Touko 01, 2010 18:37

Etulokasuojan vaihto/oikaisu

Viesti Kirjoittaja Vehnäpipo »

Tuli 1,5 vuotta sitten törmättyä kevyesti linja-auton kanssa ja siitä oikeeseen etukulmaan lommo. Ajamistahan vika ei haittaa mutta vähän se silmiin pistää :D Kuinka iso työmaa tuon etulokarin/pellin vaihtaminen mahtaa olla? (Auto on 9000CS) Vai onko järkevämpää vain oikoa lommoa hieman ja tyytyä siihen?
Avatar
JiiVee
"Hölösuu"
Viestit: 1103
Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki

Re: Etulokasuojan vaihto/oikaisu

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Hiljattain vaihdoin molemmat lokarit CS:ään. Ei ollenkaan paha homma ja pärjää normi työkaluilla.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61, Corolla LB
kostape
"Hölösuu"
Viestit: 1270
Liittynyt: To Kesä 19, 2003 13:32
Paikkakunta: Nurmijärvi/Renko

Re: Etulokasuojan vaihto/oikaisu

Viesti Kirjoittaja kostape »

Tuttua puuhaa. Siksi helppoa kun etulokasuojan saa aika helposti irti, voi sitten viedä irto-osan kätevälle peltisepälle, joka tavalla tai toisella paikkaa sen ruostuneen pyörän aukon reunan. Leikkaamalla palan korjauspellistä tai jopa vasaroimalla tarvittavan pellinpalan.
Vastaa Viestiin