eipä mun ajossa autot kyl kauaa kestä :)
eipä mun ajossa autot kyl kauaa kestä :)
ei onneks vielä jäänyt matkanvarrelle mutta lähellä oli.
sammutin ihan normaalisti ja menin kauppaan. sit ku tulin takas niin auto lähti "käyntiin"(kierrokset alle 1000:ssa) ja sammu oikeestaan ennen ku oli edes käyntiin lähteny. sit välil ei edes luvannut ja check engine palo kokoajan. sit soitin jo isälle et tulis hinaa pois, mut kuitenki 5-10min päästä päätin koittaa vielä kerran. noin 8sek starttauksen jälkeen hörähti käyntiin, ajoin kotiin ja sammutin ja oottelin ja koittelin uusiksi niin aluks kesti aika kauan startata mut lähti käyntiin, sen jälkeen lähtikin taas ihan normaalisti.
mut oon aina sanonu että mun ajotyylillä autot ei kestä kauaa (vuodessa 3pakosarjan tiivistettä palanu, 2edellisestä autosta ja 1tonnarista).
saas nähä koska tää lopulta jättää kokonaan tielle
mut mitäs veikkaisitte syyks?..ircin puolella käskivät alottaa tk-moottorin putsauksella
sammutin ihan normaalisti ja menin kauppaan. sit ku tulin takas niin auto lähti "käyntiin"(kierrokset alle 1000:ssa) ja sammu oikeestaan ennen ku oli edes käyntiin lähteny. sit välil ei edes luvannut ja check engine palo kokoajan. sit soitin jo isälle et tulis hinaa pois, mut kuitenki 5-10min päästä päätin koittaa vielä kerran. noin 8sek starttauksen jälkeen hörähti käyntiin, ajoin kotiin ja sammutin ja oottelin ja koittelin uusiksi niin aluks kesti aika kauan startata mut lähti käyntiin, sen jälkeen lähtikin taas ihan normaalisti.
mut oon aina sanonu että mun ajotyylillä autot ei kestä kauaa (vuodessa 3pakosarjan tiivistettä palanu, 2edellisestä autosta ja 1tonnarista).
saas nähä koska tää lopulta jättää kokonaan tielle
mut mitäs veikkaisitte syyks?..ircin puolella käskivät alottaa tk-moottorin putsauksella
BMW 525iA Touring Executive
-
- "Hirsch"
- Viestit: 737
- Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 09:45
- Paikkakunta: Sieppijärvi(Länsi-Lappi)/Oulu.
Hiljattain oli samanlaiselta kuulostava vika minunkin saabbaassa.
Sytytyskasetin vaihto poisti ongelmat. Voi tietysti olla muukin vika, mutta tuo tuli ensimmäisenä mieleen. Oireet olivat juuri samanlaiset.
Sytytyskasetin vaihto poisti ongelmat. Voi tietysti olla muukin vika, mutta tuo tuli ensimmäisenä mieleen. Oireet olivat juuri samanlaiset.
9-3 X -11 (KA); 9-3 2.0T biopower -08(KA);9000 CSE jubileum -97 kesäauto
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
se itellekki mieleen tuli, eikös se oo aika kallis ainaki uutenaHitain Pohjois-Suomessa kirjoitti:Hiljattain oli samanlaiselta kuulostava vika minunkin saabbaassa.
Sytytyskasetin vaihto poisti ongelmat. Voi tietysti olla muukin vika, mutta tuo tuli ensimmäisenä mieleen. Oireet olivat juuri samanlaiset.
BMW 525iA Touring Executive
-
- "Hirsch"
- Viestit: 737
- Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 09:45
- Paikkakunta: Sieppijärvi(Länsi-Lappi)/Oulu.
jooh
Kiitti infoista.
Vielä sen verran, että liekö hintaeroja minkä verran eri kaseteilla, vaiko kaikki suht liki 200 euroa? Siis ettei esim. Aero tai Griffin vain ole varustettu jollain extrakalliilla semmoisella? Taidan nimittäin ostaa heti varaosaksi yhden kipaleen noita kasetteja... jos nyt saan ensin edes ysitonnisen ostettua.
Niin yhtä Griffiniä taidan mennä silmäilemään ensi viikolla. Niitä vaan ei ole kaiketi juuri maahan tuotu (ainakaan vm 1994), eli menenee tavallistakin pahemmaksi arpomiseksi tullin puolelta. Vai kannattaako lähteä tappelemaan ollenkaan??? mitäs mieltä olette? Puhuivat alustavasti kolmen kuukauden odotusajasta ennenkuin saa vertaluhinnan selvitettyä.
Vielä sen verran, että liekö hintaeroja minkä verran eri kaseteilla, vaiko kaikki suht liki 200 euroa? Siis ettei esim. Aero tai Griffin vain ole varustettu jollain extrakalliilla semmoisella? Taidan nimittäin ostaa heti varaosaksi yhden kipaleen noita kasetteja... jos nyt saan ensin edes ysitonnisen ostettua.
Niin yhtä Griffiniä taidan mennä silmäilemään ensi viikolla. Niitä vaan ei ole kaiketi juuri maahan tuotu (ainakaan vm 1994), eli menenee tavallistakin pahemmaksi arpomiseksi tullin puolelta. Vai kannattaako lähteä tappelemaan ollenkaan??? mitäs mieltä olette? Puhuivat alustavasti kolmen kuukauden odotusajasta ennenkuin saa vertaluhinnan selvitettyä.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8087
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Ja ei kannata Helsinkiin viedä, pitkän odotusajan lisäksi arpovat siellä aika useasti hintahaitarin yläpäähän verotusarvon...
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
joo mutta
siis eli kun soitin Tornion tulliin, niin kertoivat, etteivät itse tee sitä päätöstä ennen maahantuomattomien mallien osalta, vaan lähettävät asian jollekin lautakunnalle, joka sitten kyhää jonkin arvonmäärityksen. Pitää hetikohta tarkastaa, etteikö niitä mukamas ole yhtäkään maahantuotu. Jos sen nyt luotettavasti Tullin sivustoilta näkee.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8087
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Ei tullille tarvitse erikseen korostaa, että kyseessä on joku erikoisempi Griffin malli. Griffinistä ei käsittääkseni ole mitään mainintaa rekisteriotteessa (?), joten eiköhän tuommoinen mene läpi vähän tavallista paremmin varusteltuna CD(E) mallina? Griffinhän on periaatteessa 9000 2,3T CD-kopalla, automaatilla ja "kaikilla" herkuilla.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
tietty...
Semmoinenhan se itseasiassa onkin, tai sitten Aero ilman sporttialustaa. Ikävää, että pelleissä näkyy olevan tuo nimike Griffin. En oikke tykkäisi ymmärtämättömille naapureille selvitellä... tullipersoonista puhumattakaan. mutta jospas siitä tullista selviäisi verbaaliakrobatialla...
niipä se onkin?
V.J.S: "Griffinhän on periaatteessa 9000 2,3T CD-kopalla, automaatilla ja "kaikilla" herkuilla." ja Mimmi: "Välttämättä Tulli ei kaipaa nähdä ajoneuvoa, vaan tekee arvauksensa veroista puhtaasti papereiden perusteella."
Juolahtipahan mieleeni, että edellämainitut voipi olla syy, miksei 9000 Griffinejä näy tilastoissa, eli papereiden mikaan ne ovat noita 2.3T malleja (kuten tavallaan ovatkin). Ja se riittää tullille.
Juolahtipahan mieleeni, että edellämainitut voipi olla syy, miksei 9000 Griffinejä näy tilastoissa, eli papereiden mikaan ne ovat noita 2.3T malleja (kuten tavallaan ovatkin). Ja se riittää tullille.
taas vaihteeks turussa jätti käynnistymättä..lopulta sain pitkän taistelun jälkeen kaasulla kusetettua sen käyntiin.
metroautosta tiedustelin syytä ja ehdotin di:tä tai tk moottoria mutta ei kuulemma noilla vioilla missään nimessä siinä vikaa, polttoainepumppua käski tutkailla...täytynee vilkaista tästä kun saa ruokaa mahaan
metroautosta tiedustelin syytä ja ehdotin di:tä tai tk moottoria mutta ei kuulemma noilla vioilla missään nimessä siinä vikaa, polttoainepumppua käski tutkailla...täytynee vilkaista tästä kun saa ruokaa mahaan
BMW 525iA Touring Executive