Katsastus lähenis ja tuli modattua etanolille tuo kulkine tuossa kevällä. Mites oletteko käyttäny ihan tuolleen sen konttorilla vai tarviiko tehä jotain "taikoja" asian kanssa, että leimalle saa? On kyllä toinen ECU bensa softalla kontissa, jos muuten ei onnistu...
Autohan on muuten vakio aero. Tosin jännskättää meneekö muutenkaan leimasta läpi. Tuo tuulilasi alkaa olla jo aika pahasti halki ei viitsis nyt sitä vaihtaa, kun korin vaihto tulossa kesällä
#1206
Saab 9-3 SS aero XWD -10
Saab 900 T16 5d -92 (projekti)
Joo ei pitäisi olla mitään ongelmaa, kunhan et itse mene retostelemaan softan vaihdolla. Saa olla aika guru katsuri jos pystyy softan ropeltamisen huomaamaan. Etanolit tankissa ei ole mitenkään laitonta, ainoastaan se softan roplaaminen. Itsellä oli tuulilasi halki ihan kokonaan alhaalta ylös, ja siitä selvisi pelkällä korjauskehoituksella. Pomppasi kuitenkin takajarrulevyistä, niin noita näyttäessä sai vielä lisäaikaa tuulilasin korjauskehoitukseen. Vissiin vähän riippuu miten vakavasti katsuri sen ottaa, mutta vähälläkin voi päästä.
Jos on viitseliäisyyttä, niin muutoskatastuksenkin voi koeponnistaa. Ainakin yksi on jo siinä onnistunut. Saabisti-lehden toimituskin on noista tarinoista kiinnostunut.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.