Otin ton karvaisen kaverin tänään kyytiin pikkuajelulle. Vein sen porukoille hoitoon, ku ei enää uuteen asuntoon mahtunu. Ja näyttihin kaveri nauttivan ajelusta hymyissäsuin.
Reetu kirjoitti:Heh heh todellakin , olisit antanut hiukan ajaakin
Ei uskalla etpenkille päästää, ku muut tien käyttäjät on vaarassa. Puoltoista vuotta sitten, kun muutin mikkeliin ja nalle istui pelkääjänpaikalla. Niin vaajakoskella eräs nuori pyöräilijä ajoi päin liikennevalopylvästä, kun jäi tuijottaan nallee..
9-5T kirjoitti:Mistä noita vyön kuolaussuojia saa ostaa?
Kanarialta noi ostin, ku jouluna siellä olin. Koko saarelta onnistuttiin löytään yks paketti. Ja nyt porukat toi jostain ulkomailta toisenkin sarjan, niin saadaan veljenkin autoon..
Reetu kirjoitti:Heh heh todellakin , olisit antanut hiukan ajaakin
Ei uskalla etpenkille päästää, ku muut tien käyttäjät on vaarassa. Puoltoista vuotta sitten, kun muutin mikkeliin ja nalle istui pelkääjänpaikalla. Niin vaajakoskella eräs nuori pyöräilijä ajoi päin liikennevalopylvästä, kun jäi tuijottaan nallee..
9-5T kirjoitti:Mistä noita vyön kuolaussuojia saa ostaa?
Kanarialta noi ostin, ku jouluna siellä olin. Koko saarelta onnistuttiin löytään yks paketti. Ja nyt porukat toi jostain ulkomailta toisenkin sarjan, niin saadaan veljenkin autoon..
Et saisi hommatua niitä meille muillekkin klubilaisille? Meinaan noita vyön kuolaussuojia.
Jolleivät ole pahan hintaiset niin kyllä niitä hankkisi vaikka joka vyöhen sekä eteen että taakse ja kahteen autoonkin.
Jaapella on samankokoinen Irlanninsusikoira Mauri. Vein kerran Maukan Firgesillä kotiinsa. Maukka istui takapenkillä, pers penkillä ja takajalat maassa. Pää oli mun olkapäällä. Viereinen autokunta tukehtu nauruun valoissa, kun Maukka teki mulle kielellään jakauksen päähän.
Selvästi nautti vauhdin hurmasta.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Noista toppauksista. Niitä siis luulis saavan sieltä espanjan saaristosta. Hintaa oli huimat kymmenen euroa. Joten jos oot menossa sinne päin tai jotain tuttuja lähdössä matkalle, niin ei muutakun tilaukseen..
Mut ei noita etuvöihin viitsi laittaa. On ne sen verran epäkäytännölliset..
peinu kirjoitti:Kateeks käy kaveria, kun on noin komeet vaaleet nahat ja puutakin enemmän kuin tukkirekassa.
Mut ei kumminkaan riittävästi oo tota puuta. Se yks parru puuttu, nimittäin se pelkääjänpuolen puhaltimen kehys.. Et jos joltain löytyy ylinmääräinen niin voisin ostaa..