
Kertokaas nyt vähän...
Kertokaas nyt vähän...
Varmaan asiasta löytyy paljonkin tuolla haulla mutta kysytään nyt kuitenkin. Missä hinnoissa ja kuinka kova asennus on saada tonnariin lisää puhtia? Lastu tai vastaava autona 9000 2,3T (200hp). Tonnari kaipaa nyt vähän lisää puhtia kun GSi Kadett päästeli edelle 

Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
#2203
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
#2203
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Jos on sigun mukaisesti -92 2.3T, niin eikun ProCar Serviceltä tilaamaan lastua (Speedparts). Esim Steg 1 nostaa tehot (teoriassa...) n. 240hv / 400Nm ja ei vaadi kuin lastun vaihdot ruiskun (LH-Jet) ja DI/APC:n boksiin. Ehkä 20min. homma, hinta tais olla jossain 200-300€? Ylemmät Stegit (esim Steg 3) taitaa pitää sisällään jo putkiston vaihtoa...
LH-Jet & DI/APC autoihin on lastutarjonta vähäisempää kuin Trionic-tonnareihin, taitaa ainut "suuri" peluri markkinoilla olla Speedparts (BSR).
Katso http://www.speedparts.se
LH-Jet & DI/APC autoihin on lastutarjonta vähäisempää kuin Trionic-tonnareihin, taitaa ainut "suuri" peluri markkinoilla olla Speedparts (BSR).
Katso http://www.speedparts.se
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Taitaa tuo hinta olla jossain 500€ paremmalla puolen. Ainakin suoraan Speedpartsin hinnasta valuuttalaskurilla laskettuna antaa Steg 1:sen hinnaksi n530€. Onhan nuita muitakin virilastun tekijöitä... mm MapTun asiaa sen kummemmin mainostamatta.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Juu, pitää paikkansa TRIONIC autoille. DI/APC steg 1 (+35hv / +81Nm) 2,3T:lle sen sijaan on 2150kruunua = n. 240€.G-mies kirjoitti:Taitaa tuo hinta olla jossain 500€ paremmalla puolen. Ainakin suoraan Speedpartsin hinnasta valuuttalaskurilla laskettuna antaa Steg 1:sen hinnaksi n530€. Onhan nuita muitakin virilastun tekijöitä... mm MapTun asiaa sen kummemmin mainostamatta.
Matti
Ja edelleen, MAPtunin tuotteet kun on suunniteltu vain Trionic-vehkeille (joissa siis MAP-anturi = Manifold absolute pressure) , näille aataminaikaisille trionickiä edeltäville tonnareille ei MapTunilla ole lastuja tarjolla

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Aivan, kappas, kun jäi luetun ymmärtäminen taas puolitiehen... pitäisiköhän tässä koittaa terästäytyä
Matti

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Onks toi vena mikä multa kyllakin sitten tosiaan puuttuu tosiaan nii hiton kallis.
Ja tärkee
Tarttis saada kesäks se +200hp yms.
Toi Auto myytiin mulle 135kW:sena vaikka otteessa lukee 110.
(Ja tuntuukin tuollaiselta parempitehoiselta).
Ei pelkästään pers tuntumalta, vaan auto ahtaa noin 0.8-0.9bar OBD väylän mukaan välillä 2500-5500rpm. vaikka pikku tee onkin (tomaatin kanssa hiukan huono ihmetellä).
Että, kai nuo muutkin jotain osaa, kuin vaan noi rahastavat firmat.
Tuo mun 2.0 pikku tee oli ollut eläkeläis elektroniikkainssin käsittelyssä vuoden verran ja hyvältä tuntuu.
Äijä tumppas mukaan läjän papruja ja softaa. (pitää opiskella).
Ei se ois varmaan luopunutkaan tosta tonnarista jos ostaja ei ois tiennyt mitä halajaa.



Tarttis saada kesäks se +200hp yms.

Toi Auto myytiin mulle 135kW:sena vaikka otteessa lukee 110.

(Ja tuntuukin tuollaiselta parempitehoiselta).

Ei pelkästään pers tuntumalta, vaan auto ahtaa noin 0.8-0.9bar OBD väylän mukaan välillä 2500-5500rpm. vaikka pikku tee onkin (tomaatin kanssa hiukan huono ihmetellä).

Että, kai nuo muutkin jotain osaa, kuin vaan noi rahastavat firmat.
Tuo mun 2.0 pikku tee oli ollut eläkeläis elektroniikkainssin käsittelyssä vuoden verran ja hyvältä tuntuu.

Äijä tumppas mukaan läjän papruja ja softaa. (pitää opiskella).
Ei se ois varmaan luopunutkaan tosta tonnarista jos ostaja ei ois tiennyt mitä halajaa.

Pistä Holmes suorsalle tilaus vetämään, häneltä löytyy sopiva virilastu autoosi!
Tulee varmasti ainakin 20 hv lisää, lastu tulee DI/APC boksiin.
Suosittelen, koska omassa 2.3 turbossa on tuo kyseinen Trimmaus! 



Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Juu, niin on minullakinLR kirjoitti:Pistä Holmes suorsalle tilaus vetämään, häneltä löytyy sopiva virilastu autoosi!Tulee varmasti ainakin 20 hv lisää, lastu tulee DI/APC boksiin.
Suosittelen, koska omassa 2.3 turbossa on tuo kyseinen Trimmaus!


-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84