Käynnistyvyys

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7796
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Käynnistyvyys

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

No niin tänä aamuna 11.03.2005 kello 6.40 oli pakkasta -31 astetta.
Olin unohtanut laittaa auton piuhaan, joten vähän epäilytti.

No tonnari veivasi nuo tutut kolme kierrosta ja pam moottori oli käynnissä.
No se on koneelle kova paikka..mutta käyntiin lähti vaikka hiukan
joku aika sitten epäilinkin moista... 8)

*SAAB tehty pohjolan oloihin*
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Archie
"Turbo"
Viestit: 263
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 11:02
Paikkakunta: Raahe

Re: Käynnistyvyys

Viesti Kirjoittaja Archie »

9000CD23T kirjoitti:tänä aamuna 11.03.2005 kello 6.40 oli pakkasta -31 astetta.

*SAAB tehty pohjolan oloihin*
Raahessa sama aika -7 astetta!!!
# 2182
SAAB 9000 2,3 cs -95 SAAB 9-3 1,8t ( 2,0 ) 2004
Suomik
"Hölösuu"
Viestit: 1117
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 11:32
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Suomik »

Samoja kokemuksia omasta takaa! Totta kai: tekeehän se pahaa herättää 15v vanha ja 300tkm ajettu mylly tulille ilman ennakkovaroitusta, mutta niin sitä vain Saabilla mennään jos on akku kunnossa :D .

Kyllähän siinä venttiilit muutaman kerran helähtää ennenkuin siirappia muistuttavan öljyn paine nousee, mutta äkäisiä lähtöjä oli silti. Silti: Onneksi nykykodissa on töpseli auton läheisyydessä...
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Vastaa Viestiin