Aeron jäykisteet

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Aeron jäykisteet

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Onko aerossa etuiskareiden välissä päällä poikkitankoa ?Tarkoitan sellaista ,jota naapurin pojat vääntävät japanilaisten konehuoneeseen. Peräpäähänkin sellaisen saa.Onko jollain kokemusta,Huomaako normaaliajossa (en siis tarkoita rata-ajoa) vai onko pelkkää kosmetiikkaa.
Itsellä CSE:ssä ei ole.Volvossa oon nähnyt sellaisen orkkiksena .
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja ecopower »

Ei oo! 8O
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
koppsa
"Aero"
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 17:31
Paikkakunta: Hollolan ja Kärkölän välimaastossa

Viesti Kirjoittaja koppsa »

Kuten jo mainittiinkin niin ei ole vakiona. Mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että jäykistää etupäätä melkoisen paljon. Itsellä suht jäykkä alusta ja tuossa mukulakivillä ajellassa eron kyllä huomasi natinoiden katoamisena. Ei tuo pahaa ainakaan tee :)
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Voisin uskoa että CC-korinen jäykistyy merkittävästi, kun taas CS:ässä ei yhtä hyvin huomaisi eroa. Se kun on niin paljon jäykempi.(kori) :?
harzam
Matalapaineturbo
Viestit: 191
Liittynyt: Ma Joulu 06, 2004 19:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja harzam »

No nyt kun tasta korin jaykistamisesta alettiin puhua, niin onko kukaan koskaan nahnyt 9000:sta yhdistettavan apurunkoja? Tamahan on aika yleinen ja tehokas keino jaykistaa koria, mutta miten lie tassa onnistuu?

Harri
Vastaa Viestiin