Kai se voi - tai paluuletku. Ja onhan regun paineletku myös kunnolla kiinni ja vuodoton? Jos ei ole, niin regun mielestä imusarjassa on ulkoilmanpaine kun siellä oikeasti on joku -0,7bar tms, voi tuokin ero tehdä jo jonninverran.
BP-mittari kertoo jos bensanpaineet on tapissaan.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Suomiautot jotka itsellå ollut ruostunut ulkoapäin, yleensä noi perinteiset repsikan tunkinkorvake, etulokarin kaaret, bensaluukun alla lahoa.. On ollut yli 500tkm ajettukin kovapeltinen erittäin hyvin pidetty cd yksilö. Hyvin eripuolelta lahoa ei ole suomiautoissa ole ollut
Sitten se poikkeus. Nykyisen pitkälohkon (302tkm nyt mittarissa) joskus joku 2001 saksasta tuonut ja poikkeaa siten muista että ruostuu kauttaaltaan nimenomaan sisältä ulospäin. Vahva veikkaus että uinut joskus tulvassa tms vesimassoissa. Ja sisämatot kun otti kokonaan pois näki miten ruosteessa on kauttaaltaan koko pohja sisältä.
Hepattu tätä mun 6v aikana mm takajousitornit, bensaluukun ympäristö, tunkin korvakkeet, etuloksut on toisella kertaa uusittu, etujalkatiloihin peltiä, taka-akseli läpikäyty, takakontin pohjaan peltiä , lahot takajarruputket ja takakaaretkin on kertaalleen uusittu.
Ei oikeasti järkeä olisi uhrata tässä pelteihin mutta tunnearvoa kun tekniikka ei millään hajoa, parempi ajaa kuin pihan volvot ja kaikki sähkövermeetkin penkinlämmittimiä lukuunottamatta toimii.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Tonnari pamahti julmetusti 4 vaihteella täydestä laukasta jonka jälkeen ei lähde käyntiin. Rpm signaalia ei suiten mukaan tule startatessa. Ecu vaihdettu, kasetti, useampi KAA ja senkin johdot piipattu. Mikä ihme mahto tulla?
Tyhmän kuuloinen kysymys, mutta pyöriikö kone kuitenkin startilla normaalisti ja kokonaan? Ettei ole mitään absurdia kampurapoikki -vikaa siinä pamahduksessa tullut..
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Tyhmän kuuloinen kysymys, mutta pyöriikö kone kuitenkin startilla normaalisti ja kokonaan? Ettei ole mitään absurdia kampurapoikki -vikaa siinä pamahduksessa tullut..
Suomiautot jotka itsellå ollut ruostunut ulkoapäin, yleensä noi perinteiset repsikan tunkinkorvake, etulokarin kaaret, bensaluukun alla lahoa.. On ollut yli 500tkm ajettukin kovapeltinen erittäin hyvin pidetty cd yksilö. Hyvin eripuolelta lahoa ei ole suomiautoissa ole ollut
Sitten se poikkeus. Nykyisen pitkälohkon (302tkm nyt mittarissa) joskus joku 2001 saksasta tuonut ja poikkeaa siten muista että ruostuu kauttaaltaan nimenomaan sisältä ulospäin. Vahva veikkaus että uinut joskus tulvassa tms vesimassoissa. Ja sisämatot kun otti kokonaan pois näki miten ruosteessa on kauttaaltaan koko pohja sisältä.
Hepattu tätä mun 6v aikana mm takajousitornit, bensaluukun ympäristö, tunkin korvakkeet, etuloksut on toisella kertaa uusittu, etujalkatiloihin peltiä, taka-akseli läpikäyty, takakontin pohjaan peltiä , lahot takajarruputket ja takakaaretkin on kertaalleen uusittu.
Ei oikeasti järkeä olisi uhrata tässä pelteihin mutta tunnearvoa kun tekniikka ei millään hajoa, parempi ajaa kuin pihan volvot ja kaikki sähkövermeetkin penkinlämmittimiä lukuunottamatta toimii.
KAZ-482? Vieläkö se jaksaa porskuttaa?
9-5 NG | 9-3 SC | 9-3 Aero | 95 V4 | Exät | 9-3 SC TiDs | 9-5 Aero | 900 Turbo T8 x 2 | 9-3 SE | 9000 CS x 4 |
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"
Kyllä KAZ-482 porskuttaa menemään edelleen, tavoite viimesten heppausten ja takapuskurin jälkeen leimata ilman mitään vikalistoja vielä 2023 asti. Puskuri uusittu revenneen palkin takia kun tarvitsee ainoana koukkuautona peräkärryn vedossa.
Teknisesti varmatoimisin noista pihan vehkeistä ja paras kuljetustiloissa ja muutenkin ajettavuudeltaankin. Tuohon jotenkin kiintynyt, vajaan puolen vuoden päästä on kaikista mun omistamistani saabeista pitkäikäisin.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Mikäs sen nyt aiheuttikaan, kun täyskaasukiihdytyksellä kolmosvaihteella tossa 3500 rpm paikkeilla meno hyytyy kuin seinään n. sekunniksi ja sitten taas alkaa vetää?
Joskus lähtenyt ahtoputki irti kesken kiihdytyksen ja se tuntui tuolta. Kunnon töksähdys. Mutta nyt ei siis siitä kyse, kun rupes uudelleen kiihtymään kuiten.
Kyllä KAZ-482 porskuttaa menemään edelleen, tavoite viimesten heppausten ja takapuskurin jälkeen leimata ilman mitään vikalistoja vielä 2023 asti. Puskuri uusittu revenneen palkin takia kun tarvitsee ainoana koukkuautona peräkärryn vedossa.
Teknisesti varmatoimisin noista pihan vehkeistä ja paras kuljetustiloissa ja muutenkin ajettavuudeltaankin. Tuohon jotenkin kiintynyt, vajaan puolen vuoden päästä on kaikista mun omistamistani saabeista pitkäikäisin.
Hyvä juttu, että meni kovaan käyttöön. Vähän jopa harmittaa, kun nykyään osaisi noille autoille jotain tehdä, mutta ei silloin kun sen sulle myin.
9-5 NG | 9-3 SC | 9-3 Aero | 95 V4 | Exät | 9-3 SC TiDs | 9-5 Aero | 900 Turbo T8 x 2 | 9-3 SE | 9000 CS x 4 |
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"
No on tuossa omat hiukan omalaatuisetkin (mm ecu) juttunsa olleet niin ei ollut mullekaan se helpoin rasti. Oppinut tämän myötä kyllä aika paljon tonnareista.
Laatikko ja vetaritkin ollut vuosia varalla mutta ei vaan millään porsi.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
"Jag har en Saab" på finska "Olen mieleltäni sairas, en saa julkisesta terveydenhuollosta apua ja nyt pihani on täynnä autoja"
8 kpl Saabeja (tällä hetkellä)