Eli mikä neuvoksi kun bensa ja lämpömittarin viisarit ovat ylätapissa. Joskus palutuvat norm.tilaan ja silloin näyttävät oikein, mutta yleensä ne sojottavat yläsennossa. Potilas on -98 2.0t, cs, eikä ole ajotietokonetta.
Muuten epäilisin syyksi bensapumppua, kun se mouruaa aika kovalla äänellä mutta kun lämpömittarikin on tapissa. Tankissa en ole yli 10l ainetta pitänyt.
Bensa ja lämpömittari tapissa
Re: Bensa ja lämpömittari tapissa
Yleensä lämpömittari roikkuu johtuen huonosta kontaktista mittariston takana.
Nytkin vikana saattaa olla huono kontakti mittariston takana tai vika EDU:ssa ( mittariston alapuolen digitaalinäyttö ). Jokatapauksessa vika on itse mittaristossa, eikä muualla.
Nytkin vikana saattaa olla huono kontakti mittariston takana tai vika EDU:ssa ( mittariston alapuolen digitaalinäyttö ). Jokatapauksessa vika on itse mittaristossa, eikä muualla.
9000 vm. 97 Jubilee
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB