Mitä eroja on vm 93 ja 95 tonnareissa teknisesti?
Mitä eroja on vm 93 ja 95 tonnareissa teknisesti?
Moi
Olen ostamassa vm 93 loppuvuoden tonnaria cse mallia ulkopuolellta. Mikähän ero noissa koneissa on kun siinä ilmoitetaan tehoa olevan 194 hv ja esim. vastaavassa vuoden 95 mallissa on 200 hv.
Auto on automaattivaihteinen. Onko myös laatikko sama noissa malleissa, entäpä tronic systeemi? onko jotain varsinaista heikkoutta?Kertokaahan viisaammat, ei kai se nyt silti voi olla mikään ihan paska ostos noilla reilusti alle 200 thkm ajetuilla kilsoilla. Ja siinä on tuo matkustajan puolen bag poissa jo vakiona niin saa tuon turvaistuimen eteen sujuvasti. Auto itessään on tosi siisti ja hyvin pidetyn oloinen täydellä huoltokirjalla.
T.T
Olen ostamassa vm 93 loppuvuoden tonnaria cse mallia ulkopuolellta. Mikähän ero noissa koneissa on kun siinä ilmoitetaan tehoa olevan 194 hv ja esim. vastaavassa vuoden 95 mallissa on 200 hv.
Auto on automaattivaihteinen. Onko myös laatikko sama noissa malleissa, entäpä tronic systeemi? onko jotain varsinaista heikkoutta?Kertokaahan viisaammat, ei kai se nyt silti voi olla mikään ihan paska ostos noilla reilusti alle 200 thkm ajetuilla kilsoilla. Ja siinä on tuo matkustajan puolen bag poissa jo vakiona niin saa tuon turvaistuimen eteen sujuvasti. Auto itessään on tosi siisti ja hyvin pidetyn oloinen täydellä huoltokirjalla.
T.T
En pääse näkemään, pitää luottaa vaan pariin kymmeneen hyvään kuvaan ja luotettavaan vastapuoleen. Kuvissa on tosi siisti, kolaroimaton, ainut mikä on puute tuohon uudempaan niin keskuslukko ei ole kaukosäädöllä, sähköpiiska löytyy. Muuten sit löytyy kaikki herkut mitä niissä nyt yleensä vakiona on, on sähköjakkaraa, puupanelia, ilmastointia yms. Kulkee hyvin ja tekee mitä käskee.
Auto on näemmä 07/93 malli,eli pitäs kait sit olla trionic? Auto on ollut yhdellä omistajalla ja tosiaan uudesta asti täytetty huoltokirja säännöllisesti ja huollot teetetty paikallisella Saab jälleenmyyjällä (Kait ne Saksassakin sen osaa tehdä?.) Mielestäni aika turvallinen ostos. Hinta, noh, se on yksilökysymys.
Auto on näemmä 07/93 malli,eli pitäs kait sit olla trionic? Auto on ollut yhdellä omistajalla ja tosiaan uudesta asti täytetty huoltokirja säännöllisesti ja huollot teetetty paikallisella Saab jälleenmyyjällä (Kait ne Saksassakin sen osaa tehdä?.) Mielestäni aika turvallinen ostos. Hinta, noh, se on yksilökysymys.
Joo, viritystä en nyt ajatellut , kun tuo automaatti ei siitä kuitenkaan hirmusti tykkää, tosin steg 1 sen kestäisi kyllä. Eipä kait niiden syöttö/sytkä järjestelmien kanssa kait hirmusti kestoeroa ole onko jet vai trionic? Bensaa ne vie kuitenkin molemmat . Taitaa tuo mun varasytkäkasetti(uusi)musta ei taida käydä siihen. Kun sen aikanaan 95 vuoden malliin hankin.
Sitä paljon parjattua TCS ei ole muuten tässä autossa.
Sitä paljon parjattua TCS ei ole muuten tässä autossa.
Kyllä se toimii mustallakin kasetilla vaikkakin punainen siellä pitäisi olla. Minulla on ollut tuo musta paikallaan ostaessa ja merkinnöistä päätellen
jo v.02.
V-M
jo v.02.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
kuva
[quote="turbotero"]En pääse näkemään, pitää luottaa vaan pariin kymmeneen hyvään kuvaan ja luotettavaan vastapuoleen. Kuvissa on tosi siisti, ........
No siitä kuvasta mikä on otettu konehuoneesta.
No siitä kuvasta mikä on otettu konehuoneesta.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Siis...turbotero kirjoitti:Joo, viritystä en nyt ajatellut , kun tuo automaatti ei siitä kuitenkaan hirmusti tykkää, tosin steg 1 sen kestäisi kyllä. Eipä kait niiden syöttö/sytkä järjestelmien kanssa kait hirmusti kestoeroa ole onko jet vai trionic? Bensaa ne vie kuitenkin molemmat . Taitaa tuo mun varasytkäkasetti(uusi)musta ei taida käydä siihen. Kun sen aikanaan 95 vuoden malliin hankin.
Sitä paljon parjattua TCS ei ole muuten tässä autossa.
Kaikkiin T5 autoihin punainen kasetti.
Kaikkiin T7 autoihin musta kasetti.
*Poikkeuksena DI/APC autot -89-92, jotka voivat käyttää molempia.
Sillä ei siis ole väliä, onko kasetti peräisin tonnarista, 900:sta, 9-3:sta, vai 9-5:sta, kunhan on oikeanvärinen.
.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Tässä on kyseessä DI/APC. boksi on kuskin penkin alla.
Tosin omassa autossani tuo boksi on akvaariokotelossa, ja autossa on
punainen kasetti.
IMMu kanssa löytyy joten onko tämä nyt sitten Jetronic vaiko T5..?
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#