Jakopään kotelon avaaminen

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
TjK
"Viggen"
Viestit: 547
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:43
Paikkakunta: Ylöjärvi

Jakopään kotelon avaaminen

Viesti Kirjoittaja TjK »

Ilmeisesti pääsee käsiksi pyöräkotelon kautta sisälokarin ja tolpan irroittamalla.. Mitä kaikkee tarvii purkaa pois, ennen ku jakopään kannen saa auki? Näyttäis äkkiseltään olevan kompura ja vesipumppu, sekä laturi ja ohjaustehostin edessä.. Pitääkö ne kaikki karsia pois?
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Sabo »

Kaikki nuo pitää ottaa pois. Myös hihnan pyöriä, laturin pulteissa oleva moottorintukirauta pitänee ottaa pois. Muuta nyt ei äkkiseltään tule mieleen.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
pevi
"Hölösuu"
Viestit: 1797
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 16:11
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja pevi »

Myös kansi tarvitsee irrotta tai vastaavasti öljypohjaa raottaa. Pääty on edellämainittujen puristuksessa. Ehkä irtooa, mutta ei saa takaisin ilman em. toimenpidettä.

Asiasta on n. vuosi sitten kirjoitettu paljonkin hae esim. haulla tasapainoakseli
Vastaa Viestiin