Jos on tunnettua että lämppärinkenno vuotaa kysymys on miltei irrelevantti - mutta vastaus tässä nyt kysymykseen
Se koko lämmitinkenno on muovisessa kotelossa joka on rintapellissä kokonaan kabiinin puolella. Kotelo on kaksiosainen, joten siellä on keskisauma sekä muita mahdollisia vuotopaikkoja. Kuva aiheesta:
http://ys3.se/catalogue/node/1996/2164/. Tuo kotelo on aikalailla pohjan keskitunnelin yläpuolella.
Auton kallistuksesta riippuen yms. syistä (mm. mistä se kotelo on alkanut päästää nesteet pihalle) jäähdytysneste sitten valuu joko kartturin tai kuljettajan puolelle - lisäksi vesi (sekä vesi+glykoli) tunnetusti voi erilaisten fysikaalisten ilmiöiden takia tehdä vuotopaikasta mitä ihmeellisimpiä siirtymiä.
Siksi siis jäähdytysnestettä voi olla joko kartturin tai kuljettajan tai molempien puolella.