lokasuojien muovikaaret

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
jaajore
"Ruisku"
Viestit: 137
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2012 16:00

lokasuojien muovikaaret

Viesti Kirjoittaja jaajore »

Olen tavannut cs-koppasessa tonnarissa kahta eri mallia loksun muovikaaria, "normaalia" ja "leveämpää". Onko leveämpi ollut lisävaruste vai onko se vuosimallista riippuva vai mitä? Itseltä löytyy yhdestä my97 leveämpi ja sitte on kaksi my95 jossa toisessa "normaalit" ja toisessa "leveät" se tosin joskus tuotu Saksasta. Jos joltain löytyy nurkista leveämmät apukuskin puolelle niin voi tarjota yv:llä.
Avatar
Kupari
"Hölösuu"
Viestit: 3881
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 19:55
Paikkakunta: Imatra

Re: lokasuojien muovikaaret

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Niitä ollut useampaa kokoa kyllä, cse varmaan ainakin alkuaikoina tuota leveämpää enemmi kiinni ollut. Valkkaa kummat miellyttää jos muuten sopivat. Leveämmäs helpommi kiinnikkeet saattaa hajota jos irrotella joutuu.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Suomik
"Hölösuu"
Viestit: 1110
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 11:32
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: lokasuojien muovikaaret

Viesti Kirjoittaja Suomik »

Ei kai CS:ssa ole ollut kuin vakiota alumiinilistaa kumitiivisteellä ja sitten Aeron ja/tai Jubin korisarjaan kuuluvaa muovista, korinväriin maalattua kaarta.

Lisävarusteena oli aikojen saatossa ainakin Airflow-kaarta ja "keikarikaarta", mutta edellinen taitaa sopiva suoraan vain cc:een ja CD:een (molempiin omat versionsa), ja jälkimmäinen pelkästään CD:een.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
aero
-
Viestit: 8669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: lokasuojien muovikaaret

Viesti Kirjoittaja aero »

^Itteaisassa CC:hen oli kahta eri AF-kaarilistaa (pikku-AF ja pulla-AF) ja CD:hen erikseen kolmas. Ja kyllä minusta keikarikaaria oli tarjolla myös CS:ään (ainakin matalakeulaiseen CD:hen oli, en ole varma sopisiko näistä takalistat ristiin).
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Avatar
Kupari
"Hölösuu"
Viestit: 3881
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 19:55
Paikkakunta: Imatra

Re: lokasuojien muovikaaret

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Omas -93 CS on mustat ohuet ja yhes -94 CDE oli mustat leveät.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Suomik
"Hölösuu"
Viestit: 1110
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 11:32
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: lokasuojien muovikaaret

Viesti Kirjoittaja Suomik »

Ei vastaväitteitä "aeron" tarkennukseen, näin varmasti oli ainakin AF:ien osalta, tuo keikarikaari vs. CS on itelle vähän hämärä, mutta jos matalakeula-CD:een, niin miksei CS:eenkin. Ja kaikkea mahdollistahan on varmaan jälkeenpäin sovellettu melko villistikin.

Kaiken kaikkiaan, jos otetaan koko tonnarien eri aikakausien kirjo, niin onhan noita. Alkuperäisen kysyjän tapauksessa näistä versiotalkoista ei taida olla paljon apua, vaan pitäisi puhua p/n-tasolla tai ainakin valokuvia (mieluummin kuin muistikuvia! :lol: ) hyödyntäen.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Vastaa Viestiin