Eli kun ottaa täyden lähdön 2 vaihteella ja vaihtaa kolmoselle,
niin vaihteenvaihdossa kun veto häviää hetkeksi nytkähtää keula aika
voimakkaasti sivulle.(ilmiö sama kuin joku juoksisi kovasti päin etulokaria).
Voisiko olla v-laatikon kannakkeet entiset,silmämääräisesti on kunnossa eikä liiemmin liikkunut kun heilutteli käsin??
Toinen juttu on kun kokeilin puristaa lyttyyn sen tyhjäkäyntimoottorille tulevan ilmaletkun,oikeastaan kummatkin,ei ollut juurikaan mainittavaa
kierrosten muutosta.
Ja sitten irroitin tyhjäkäyntimoottorin töpselin,eikä silläkään ollut vaikutusta.Eikä syttynyt mitään vikavaloja.
Kuuluisiko noista ed.mainituista jotain tapahtuakkin?
Kierrokset autossa on lämpimänä siinä 1200rpm,joskus pidempään kun
on paikallaan tyhjäkäynnillä putoaa n.800-850rpm.
Tuntuisi aika korkeilta?
Ja ahdot ei nouse edelleenkään kuin 0.7bar 2,3 ja 4 vaihteella,
kerran on jostain syystä käynyt vähän aikaa kilossa 2 vaihteella,mutta se
siitä sitten,taisi olla liian hyvä päivä.
Autoa on siis piristetty speedpartsin steg 1 lastulla,eli enemmän pitäisi olla ahtoja.
Siinä nyt taas pari kysymystä ettei teillä käy aika tylsäksi...
