Eli tänään tapahtunutta:
-Ajoin normaalisti kaupungissa (lämmin kone),
huomasin auton nykivän,pysähdyin melkein heti ja huomasin että vv-suodatin lepäsi konehuoneen pohjalla ahtoputkien päällä.
Laitoin suodattimen uudelleen kiinni ja koitin käynnistää..lähti käyntiin...kävi n.3sek ja sammui.
>Yritin starttailla n.20min ajan vähän väliä,ja lopulta lähti tulille.
Pääsin 2 kilometrin matkan automaatille,ja taas SAMMUTIN auton.
>Ei lähtenyt enää käyntiin,syyksi paljastui:Bensa loppu
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
(bensamittari näytti väärin).
>Sitten matka jatkui (n.10km) pajalle ja tein ilmanputsarin kiinnikkeet uusiksi (nyt kestää),yritin laittaa auton käyntiin ja kas kummaa,ei lähde...
välillä tussahtelee putkessa jos startatessa käyttää kaasua mutta ei lähde.
Välillä saattaa lähteä käyntiin mutta toimii sen 3sek ja sammuu kaasun käytöstä huolimatta.
-Katsottiin bensansaanti >ok
-ahtoputkien kiinnitys ja kunto >ok
Tuntuu että koneen lämpötilalla on jotain merkitystä,ainakun antaa auton viilentyä ja kokeilee sitten niin lähtee melkein aina ja vielä ekalla yrityksellä.
Nyt pelottaa vain tuo sytkäkasetti,ei ole mitään tietoa onko vaihdettu.
Ja sitten tyhmä kysymys: Missä se kasetti on? puolathan on tuossa DI-kopassa kiinni,mutta mikä boksi siellä penkin alla on?Ruisku?
Eli voisiko syynä olla kasetti vaiko jokin anturi (lämpötila),pystyykö aiheuttamaan tällaista?
Tuntuu vain oudolle kun kaikki alkoi siitä kun putsari irtosi...
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Apua kaivataan kun tuosta haku-nappulasta ei nyt löytynyt mulle jelppiä tähän ongelmaan...
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)