Tuli tuossa kannenvaihdon tiimellyksessä reippaana poikana sohaistua emännän tonnarin B234 koneen pakosarjan puoleisesta jakoketjun ohjaimesta pää poikki. Näyttäisi olevan melkomoinen työmaa alkaa vaihtamaan sitä ehjään, eikä suoraan sanottuna tähän kiireeseen oikein houkuttaisi enää laajentaa tuota remonttia.
Äkkiseltään katsottuna sen yläpään ei pitäisi tuon ketjun kulkuun kovin paljoa vaikuttaa. Onko kellään kokemuksia että onko toivoakaan kasata konetta ilman että vaihdan tuota ohjainta, vai joudunko oitis kadotukseen ja entistä syvempään remonttiin?
Ketjunohjaimen vaihtoa
Re: Ketjunohjaimen vaihtoa
Löysälle jää ketju jos ohjuri on sieltä katki. Onneksi tonnarissa pääsee melko hyvin paikallaan irrottaan jakopään kopan.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Ketjunohjaimen vaihtoa
No voi perhana, se siitä oikotiestä onneen. Kiitos varmistuksesta, niin eipähän tarvitse ämpyillä.
Mahtaako noita uusia saada mistään kivijalkaliikkeestä Kouvola-Kotka -akselilla, vai meneekö nämä marmoritiskikamat nykyisin nettishoppailuksi?
Mahtaako noita uusia saada mistään kivijalkaliikkeestä Kouvola-Kotka -akselilla, vai meneekö nämä marmoritiskikamat nykyisin nettishoppailuksi?