Uudet tulpat tonnariin.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1504
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Uudet tulpat tonnariin.

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

Aattelin vaihtaa noi tulpat tohon tonnariin, ku ei oo tietoo millon ne on viimeks vaihdettu.. Ku ei toi auto tahdo toimia kunnolla, niin jos aloittais vian etsinnän vaikka tulppien vaihdolla. Mut minkäs laiset tulpat siihen kannattas laittaa??
Autohan oli 9000 2.3T -91.
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Ehdottomasti ne NGK:n BCPR7ES-11 (tai jotain sinnepäin) 8) Toimivat todella asiallisesti ja hinta on kuluttajaystävällinen! 8)
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Itse suosittelen varauksella NGK:n BCP7EVX plattareita, minulla on toiminut viimeiset 50tkm ilman moitteita. Joillain kyseiset tulpat on taasen aiheuttanut ongelmia. Hinta on suht korkea (10€/kpl), mutta pitkä vaihtoväli tasoittaa sitä.
Foxbody turbo
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

Ei varmaan kannata laittaa suorasytkään noita platinoita :?
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

LR kirjoitti:Ehdottomasti ne NGK:n BCPR7ES-11 (tai jotain sinnepäin) 8) Toimivat todella asiallisesti ja hinta on kuluttajaystävällinen! 8)
Juurikin noi samaiset laitoin erään tuttavan suosituksesta ja hyvin toimii... Alkoi itsellänikin auto toimimaan paremmin kun vaihtoi 34000 ajetut tulpat uusiin :) (ahdot nousee taas normaalisti sekä käynnistyminen parani entisestään)
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

jarska kirjoitti:Ei varmaan kannata laittaa suorasytkään noita platinoita :?
Ai, onkos siihen joku erityinen syy vai onko Saabin DI vaan nirso tulppien suhteen?
Foxbody turbo
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »


9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja ecopower »

VAIN ja AINOASTAAN se mikä sinne kuuluu eli NGK BCPR7ES-11 :!: :!:
Toistaiseksi 95% hajoneista DI-kaseteista joita on tullut itelle vastaan(useita kymmeniä) on ollut muunlaiset tulpat mitä sinne kuuluu!! :wink:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

OT: Sitten varmistui, mikä suorasytty tulee megan kaveriksi: Voortin EDIS-4. Eipä tarvii murehtia syttykasetin mossahduksia plattareiden takia :? .
Foxbody turbo
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

On vissiin tuo ionisaatiovirtamittauksen ym suhteen sen verran tarkkoja nämä saabeleiden DI boxit että eivät tahdo tykätä vääristä tulpista. Itselläni on nyt astetta kylmemmät, tavalliset tulpat ja toimii hyvin! Nuo platinat ei kuulemma ainakaan alkanu toimiin DI:n kanssa niin kannattaa tosiaan olla tarkkana mitä sinne pistää. Kaveri laittoin ymmärtääkseni megan kanssa tuon voortin EDIS-4 mutta savuja ei kaiketi ole vielä saanut koneesta ulos. Pitäis kait pelata ihan OK! Osaapi itse varmasti kertoa tarkemmin jos sattuu lukemaan tätä!
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Itellä ollut nuo BCR8ES ja hyvin rullailee kun sai toimivan sytkäkasetin.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Vastaa Viestiin