Aattelin vaihtaa noi tulpat tohon tonnariin, ku ei oo tietoo millon ne on viimeks vaihdettu.. Ku ei toi auto tahdo toimia kunnolla, niin jos aloittais vian etsinnän vaikka tulppien vaihdolla. Mut minkäs laiset tulpat siihen kannattas laittaa??
Autohan oli 9000 2.3T -91.
Itse suosittelen varauksella NGK:n BCP7EVX plattareita, minulla on toiminut viimeiset 50tkm ilman moitteita. Joillain kyseiset tulpat on taasen aiheuttanut ongelmia. Hinta on suht korkea (10€/kpl), mutta pitkä vaihtoväli tasoittaa sitä.
LR kirjoitti:Ehdottomasti ne NGK:n BCPR7ES-11 (tai jotain sinnepäin) Toimivat todella asiallisesti ja hinta on kuluttajaystävällinen!
Juurikin noi samaiset laitoin erään tuttavan suosituksesta ja hyvin toimii... Alkoi itsellänikin auto toimimaan paremmin kun vaihtoi 34000 ajetut tulpat uusiin (ahdot nousee taas normaalisti sekä käynnistyminen parani entisestään)
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
VAIN ja AINOASTAAN se mikä sinne kuuluu eli NGK BCPR7ES-11
Toistaiseksi 95% hajoneista DI-kaseteista joita on tullut itelle vastaan(useita kymmeniä) on ollut muunlaiset tulpat mitä sinne kuuluu!!
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
On vissiin tuo ionisaatiovirtamittauksen ym suhteen sen verran tarkkoja nämä saabeleiden DI boxit että eivät tahdo tykätä vääristä tulpista. Itselläni on nyt astetta kylmemmät, tavalliset tulpat ja toimii hyvin! Nuo platinat ei kuulemma ainakaan alkanu toimiin DI:n kanssa niin kannattaa tosiaan olla tarkkana mitä sinne pistää. Kaveri laittoin ymmärtääkseni megan kanssa tuon voortin EDIS-4 mutta savuja ei kaiketi ole vielä saanut koneesta ulos. Pitäis kait pelata ihan OK! Osaapi itse varmasti kertoa tarkemmin jos sattuu lukemaan tätä!