vetokoukun sopivuus
vetokoukun sopivuus
kysyisin että sopiiko motonetin vetokoukku (120e) cs koppaseen. 9000cs2.3t-92
Yhden Motonetin koukun asentaneena:
Se ei sinällään sovi yhtikäs mihinkään autoon
Ainakin CD:n koukun kanssa sai pultinreikiä vinguttaa oikein urakalla ja vararengaskaukaloon tuleva tukirautakaan ei oikein ollut mitoillaan saati muodoissaan.
Olisin heivannut koko paskan takaisin ja vaatinut tilalle sellaisen, jota ei tarvitse rakentaa uusiksi itse, jos vain olisi ollut aikaa puljata ja tapella.
Se ei sinällään sovi yhtikäs mihinkään autoon

Ainakin CD:n koukun kanssa sai pultinreikiä vinguttaa oikein urakalla ja vararengaskaukaloon tuleva tukirautakaan ei oikein ollut mitoillaan saati muodoissaan.
Olisin heivannut koko paskan takaisin ja vaatinut tilalle sellaisen, jota ei tarvitse rakentaa uusiksi itse, jos vain olisi ollut aikaa puljata ja tapella.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Itse laitoin -96 CS:ään kanssa Motonetin koukun ja kokemukset oli täsmälleen samanlaiset. Tosin sillä välirahalla merkkikoukkuun kannatti tehdä porakoneella hieman töitäkin.Jussi kirjoitti:Yhden Motonetin koukun asentaneena:
Se ei sinällään sovi yhtikäs mihinkään autoon![]()

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."