vetokoukun sopivuus

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
haka
"Tuplakaasari"

vetokoukun sopivuus

Viesti Kirjoittaja haka »

kysyisin että sopiiko motonetin vetokoukku (120e) cs koppaseen. 9000cs2.3t-92
Jussi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Yhden Motonetin koukun asentaneena:

Se ei sinällään sovi yhtikäs mihinkään autoon :evil:

Ainakin CD:n koukun kanssa sai pultinreikiä vinguttaa oikein urakalla ja vararengaskaukaloon tuleva tukirautakaan ei oikein ollut mitoillaan saati muodoissaan.

Olisin heivannut koko paskan takaisin ja vaatinut tilalle sellaisen, jota ei tarvitse rakentaa uusiksi itse, jos vain olisi ollut aikaa puljata ja tapella.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
IJI
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja IJI »

Itse laitoin Kovil´in kiinteän koukun. Sopi paikalleen, vaikka useammankin reiän jouduin poraamaan ja tukia oli vaikka minkälaista. Kuitenkin 1800 kg saa vetää. Ohjeet oli hyvät. Sähköplugi löytyi vasemman takalampun kohdalta maton alta.
5. Saab menossa
MacTurbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Jussi kirjoitti:Yhden Motonetin koukun asentaneena:

Se ei sinällään sovi yhtikäs mihinkään autoon :evil:

Ainakin CD:n koukun kanssa sai pultinreikiä vinguttaa oikein urakalla ja vararengaskaukaloon tuleva tukirautakaan ei oikein ollut mitoillaan saati muodoissaan.

Olisin heivannut koko paskan takaisin ja vaatinut tilalle sellaisen, jota ei tarvitse rakentaa uusiksi itse, jos vain olisi ollut aikaa puljata ja tapella.
Itse laitoin -96 CS:ään kanssa Motonetin koukun ja kokemukset oli täsmälleen samanlaiset. Tosin sillä välirahalla merkkikoukkuun kannatti tehdä porakoneella hieman töitäkin. :wink:
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Vastaa Viestiin