Nyt on sitte penkin reuna aukaistu, ei ollut vipu juuresta irti eikä löysällä.
Ei mitään näkyvää syytä, penkki ei vain pysy ala-asennossa
Ainut mitä sain aikaan, oli kun ruuvi putosi huopamaton ja lattian väliin
Jos vipua pitää kädellä ala-asennossa, niin penkkikin pysyy, pitäisköhän se sitoa narulla lattiaan
# 2182
SAAB 9000 2,3 cs -95 SAAB 9-3 1,8t ( 2,0 ) 2004
Eihän ole se sellainen eräs pyöreä rengas halki/murtunut? Mul oli joskus murtunu sellanen ihme pyöree rengas (metallinen, vähän niinq prikka) ja sen takia ei sitten penkki pysynyt asennossaan.
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
Eipä näkynyt mitään rikkinäistä osaa.Tuntuu tosiaan, ettei se voi olla mikään iso vika, koska kädellä vivusta pitämällä saa penkin pysymään alhaalla...
# 2182
SAAB 9000 2,3 cs -95 SAAB 9-3 1,8t ( 2,0 ) 2004
Mulla taas ei selkänoja pysy pystyasennossa...valuu alaspäin kun siihen nojaa tarpeeksi. Yritin tuossa kiristellä sitä systeemiä, mutta ei vaikuttanut asiaan. Ei varmaan kovin iso juttu kun tietäisi mistä kiristää oikein.
Archie kirjoitti:Nyt on sitte penkin reuna aukaistu, ei ollut vipu juuresta irti eikä löysällä.
Ei mitään näkyvää syytä, penkki ei vain pysy ala-asennossa
Ainut mitä sain aikaan, oli kun ruuvi putosi huopamaton ja lattian väliin
Jos vipua pitää kädellä ala-asennossa, niin penkkikin pysyy, pitäisköhän se sitoa narulla lattiaan
Oli joskus sama vika, siinä korkeudensäätövivussa on valettu runko josta se tulee kiinni penkin runkoon, se oli mulla murtunut poikki..
kertokaahan joku ystävällinen yv:llä kun saatte probleemaan ratkaisun.
käynyt jo recarokin mielessä...
Märkäkorva kirjoitti:Mulla on sama ongelma tuon kuskin penkin selkänojan kanssa, eli jos siihen nojaa kunnolla, niin valahtaa makuuasentoon. Mikäköhän tuohon voisi auttaa?
a9000 kirjoitti:kertokaahan joku ystävällinen yv:llä kun saatte probleemaan ratkaisun.
Märkäkorva kirjoitti:Mulla on sama ongelma tuon kuskin penkin selkänojan kanssa, eli jos siihen nojaa kunnolla, niin valahtaa makuuasentoon. Mikäköhän tuohon voisi auttaa?
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Ei huono idea! Mulle riittäis vaan kuskin penkki aerosta, muut on jo mustaa nahkaa
Tarkoititiko tosiaan 605 koko setti, 4 tuolia?
kOO
valtteri kirjoitti:
a9000 kirjoitti:kertokaahan joku ystävällinen yv:llä kun saatte probleemaan ratkaisun.
Ilmoituksen tekstin mukaan hintaan kuuluu koko sisusta ,, kaikki istuimet sekä ovipahvit. Kuskinpenkki kulunut yhdeltä sivulta.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"