Tänään tapahtunut:
Seisoin liikennevaloissa D päällä, ja kun piti lähteä liikkeelle, tuntuu kuin kytkin ei olisi purrut ollenkaan, eli hyvin hitaasti lähti ryömimään... R toimi moitteetta, mutta hetken aikaan ei päässyt eteenpäin. Hetken raavin päätä ja testailin, ja sitten se pikkuhiljaa alkoi taas toimia normaalisti. Eka päivä kun en useinkaan liikennevaloissa vaihtanut N.lle... tähän asti olen lähes aina laittanut N.lle liikennevaloissa.
Onko jollekin tuttu ongelma?
Ensimmäinen ongelma automaattilaatikolla
Ensimmäinen ongelma automaattilaatikolla
SAAB 9000 2.0t CD -97 autom.
Re: Ensimmäinen ongelma automaattilaatikolla
Miksi laittaa N:lle? 9000 automaatilla sen 200tkm ajellu enkä kyllä juurikaan ole edes käyttänyt koko N:ää? Äkkiseltään tarkistaisin öljyt, sekä kunnon että määrän.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: Ensimmäinen ongelma automaattilaatikolla
Varaajan jousi poikki vaihteiston aivosta aiheuttaisi hidasta vedon kytkeytymistä siirrettäessä valitsinta D:lle.
viewtopic.php?p=163530#p163530
Jos vaihteistoöljyt on OK, eikä silti vedä D:llä, vianetsintäkaavio tarjoaa aika nopeasti aivon tai vaihteiston vaihtoa:
http://townsendimports.com/Web/transmis ... oflow2.htm
viewtopic.php?p=163530#p163530
Jos vaihteistoöljyt on OK, eikä silti vedä D:llä, vianetsintäkaavio tarjoaa aika nopeasti aivon tai vaihteiston vaihtoa:
http://townsendimports.com/Web/transmis ... oflow2.htm
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Ensimmäinen ongelma automaattilaatikolla
Siinäkin tapauksessa että ongelma korjaantui pian ongelman ilmestymisen jälkeen? ...ja että R toimi ihan ok?
(Öljyt ok)
Oli hyvät kuvat. Thx!
SAAB 9000 2.0t CD -97 autom.