Kansiremppa

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Premium Override
"Hölösuu"
Viestit: 2234
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
Paikkakunta: Tre

Kansiremppa

Viesti Kirjoittaja Premium Override »

Kansiremontti kantta koneistamatta, tekemättä jakopäätä ja pesemättä öljypohjaa on pelkkää ongelmien hakua.

Väitä vastaan, jos oot erimieltä. :)
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
jefreitteri
"Viggen"
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Touko 28, 2012 07:57

Re: Kansiremppa

Viesti Kirjoittaja jefreitteri »

Onko se silloin edes kansiremontti jos ei koneista edes kantta. Mitenkäs venttiilivarsien kumien vaihto samaan syssyyn?
Premium Override
"Hölösuu"
Viestit: 2234
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
Paikkakunta: Tre

Re: Kansiremppa

Viesti Kirjoittaja Premium Override »

"Mitenkäs venttiilivarsien kumien vaihto samaan syssyyn?"

Kuuluu kansiremppaan ja läppäys kans.
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
saba90
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 11:22
Paikkakunta: Jkl.mlk

Re: Kansiremppa

Viesti Kirjoittaja saba90 »

On tullut tehtyä aikoinaan allekirjoituksen tonnariin kansiremppa ilman koneistusta. Kansi lasia vasten ja todettiin suoraksi. Pari vuotta meni ihan hyvin ennenkuin kone sanoi poks poks
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7470
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

Re: Kansiremppa

Viesti Kirjoittaja mestari »

jos autossa on vielä leimaa pan hiven niin veden loristessa pahvin välistä tulee ajatuksiin jättääkkö auto siihen vai vähän raottaa kantta ja heittää pahvi väliin jolloin saa leimasta ns täyden hyödyn irti. :D
järkeähän tuossa ei ole.
joskus satuin korjaamolle jossa vaihdettiin nät king colea tonttuun ja apurungon mutteri runkopalkissäkin pyöri ympyrää ja jouduttin avaamaan runkopalkkia, katselin jotta stefat vuotaa lootassa mutta asiakas ei halunnut lisätä hintaa vaan halusi pelkän kytkimen asennuksen mikä siis tehtiin.
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Re: Kansiremppa

Viesti Kirjoittaja V-M »

Kyllähän kansi pitää koneistaa jos siihen on syytä? Valmistajan ohjeen mukaisesti. Kansiremontin laajuus riippuu ihan osaamisesta ja/tai lompakon paksuudesta.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
turkkaki
"Hölösuu"
Viestit: 1349
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 12:02
Paikkakunta: kauhajoki

Re: Kansiremppa

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

Ihan turhaa ajan haaskausta, jos jotain vikaa on.
Yhden kansipahvin olen vaihtanut aikaperusteisesti, eli vaihdoin kun oli viriä tulossa ja kilometrejä oli jo se noin 200tkm mittarissa. Mitään vuotoja tms ei havaittu. Ollut nyt 10 vuotta paikallaan ja pitää.
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
Vastaa Viestiin