Kello + valoanturi

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
thomas95
"Ruisku"
Viestit: 135
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 15:47
Paikkakunta: Fiskars/Helsinki

Kello + valoanturi

Viesti Kirjoittaja thomas95 »

Olen tonnariini vaihtamassa kellomodulia kun ajotietokone meni pimeäksi, eli oon ymmärtänyt että todennäköisin syy tähän on valosensorin rikkoutuminen. Nyt mietin kuitenkin että onkohan takapuolen liittimet samanlaisia vuosimallista riippumatta. Oma auto kun on -91 ja tilalle tuleva kello olisi -98, etupuolella kellomodulit täysin identtisiä eli analogisella kellolla. Tai olisko mahdollista vaihtaa se pelkkä valosensori/anturi..?
louhelai
"Aero"
Viestit: 346
Liittynyt: Pe Joulu 12, 2003 20:13
Paikkakunta: Nurmijärvi, Lepsämä

Re: Kello + valoanturi

Viesti Kirjoittaja louhelai »

Edun polttimot palaneet? Eli polttimoiden vaihto edessä.
# 1869
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
9-5 2,0 t A Wagon Linear -07 BP (KA)
900i A Sedan -87 (MR)
thomas95
"Ruisku"
Viestit: 135
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 15:47
Paikkakunta: Fiskars/Helsinki

Re: Kello + valoanturi

Viesti Kirjoittaja thomas95 »

Noh, elän siinä toivossa että ei ois polttimot kun niitten vaihto-operaatio ois melkoinen kojelaudan irroittamisineen... ja niitten samanaikainen pimeneminen kai vähäsen epätodennäköinen.
louhelai
"Aero"
Viestit: 346
Liittynyt: Pe Joulu 12, 2003 20:13
Paikkakunta: Nurmijärvi, Lepsämä

Re: Kello + valoanturi

Viesti Kirjoittaja louhelai »

No, niitä on kolme mutta se viimeinenkin palanut. Sillä yhdelläkin valaisee vielä aika hyvin.
Valaise sitä edua taskulampulla niin näet onko se hengissä.
# 1869
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
9-5 2,0 t A Wagon Linear -07 BP (KA)
900i A Sedan -87 (MR)
Avatar
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4209
Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne

Re: Kello + valoanturi

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

thomas95 kirjoitti:
Pe Marras 05, 2021 15:39
Noh, elän siinä toivossa että ei ois polttimot kun niitten vaihto-operaatio ois melkoinen kojelaudan irroittamisineen... ja niitten samanaikainen pimeneminen kai vähäsen epätodennäköinen.
Onneksi kojelautaa ei tarvitse irroittaa, riittää kun ottaa kojelaudan kannen pois ja sitten mittaristo jo lähteekin suht helposti. Vartin homma.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Vastaa Viestiin