Kello + valoanturi
Kello + valoanturi
Olen tonnariini vaihtamassa kellomodulia kun ajotietokone meni pimeäksi, eli oon ymmärtänyt että todennäköisin syy tähän on valosensorin rikkoutuminen. Nyt mietin kuitenkin että onkohan takapuolen liittimet samanlaisia vuosimallista riippumatta. Oma auto kun on -91 ja tilalle tuleva kello olisi -98, etupuolella kellomodulit täysin identtisiä eli analogisella kellolla. Tai olisko mahdollista vaihtaa se pelkkä valosensori/anturi..?
Re: Kello + valoanturi
Edun polttimot palaneet? Eli polttimoiden vaihto edessä.
# 1869
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
9-5 2,0 t A Wagon Linear -07 BP (KA)
900i A Sedan -87 (MR)
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
9-5 2,0 t A Wagon Linear -07 BP (KA)
900i A Sedan -87 (MR)
Re: Kello + valoanturi
Noh, elän siinä toivossa että ei ois polttimot kun niitten vaihto-operaatio ois melkoinen kojelaudan irroittamisineen... ja niitten samanaikainen pimeneminen kai vähäsen epätodennäköinen.
Re: Kello + valoanturi
No, niitä on kolme mutta se viimeinenkin palanut. Sillä yhdelläkin valaisee vielä aika hyvin.
Valaise sitä edua taskulampulla niin näet onko se hengissä.
Valaise sitä edua taskulampulla niin näet onko se hengissä.
# 1869
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
9-5 2,0 t A Wagon Linear -07 BP (KA)
900i A Sedan -87 (MR)
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
9-5 2,0 t A Wagon Linear -07 BP (KA)
900i A Sedan -87 (MR)
Re: Kello + valoanturi
Onneksi kojelautaa ei tarvitse irroittaa, riittää kun ottaa kojelaudan kannen pois ja sitten mittaristo jo lähteekin suht helposti. Vartin homma.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366