UUsi Nissens jäähdytin!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2234
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
UUsi Nissens jäähdytin!
Mitat sinnepäin ja näyttäs vuotavan pääty kun ollut paikallaan 2 viikkoa. No 150€+postit ei kait sitten ole kallis osa.
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Re: UUsi Nissens jäähdytin!
Kiva Omaanki pitäisi uus syyläri ostaa kun vanha vuotaa mutta jos uusienkin laatu on tuota luokkaa....
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23995
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: UUsi Nissens jäähdytin!
Minäkin petyin muutamia vuosia sitten ku tilasin 99:siin uuden syylärin ni paketissa oli 240 volvon syyläri.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: UUsi Nissens jäähdytin!
Älkää nyt pelotelko, kun mä just tilasin Nissenssin vaikka samaan hintaan olis saanu myös Valeon...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: UUsi Nissens jäähdytin!
Valeon ja orkkiksen lisäksi ainoa itellä kestäny kenno on Nissens. Valmistusviallisia sattuu kaikille. Huoli pois vette hyvä se on.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2234
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
Re: UUsi Nissens jäähdytin!
Srkuvatilta tilasin uuden jäähyn ja piti vielä rekkarilla tarkistaa sopivuus. No eihän se v**tu sovi, tai siis sopii, mutta jalat väärässäkohtaa
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Re: UUsi Nissens jäähdytin!
Tarvis alkaa tilailee syyläri mutta mihin merkkiii sitä lottoais Nissensiä löysin kahta mallia. Vuoteen 93 ja vuodesta 93. Liekkö muuta eroa kun se flektin anturin reikä. Mutta sitten olisi denso mutta miksi se on 8cm kapeampi ku muut Sitten oli jotain sen merkkisiä et en oikein tiedä...
Re: UUsi Nissens jäähdytin!
Vm -94 mitä itsellä kaksi ollut niin oli niissä molemmissa flektin anturi vielä syylärissä kuten nykyisessä -93. Edun kautta flektin ohjaus taisi mennä vm -95 > jolloin ei ole anturia syylärissä.
Syyläreistä ei tonnarin kohdalla ole kokemusta mutta nissens oli ihan ok tuote og900 ässään.
Syyläreistä ei tonnarin kohdalla ole kokemusta mutta nissens oli ihan ok tuote og900 ässään.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: UUsi Nissens jäähdytin!
Mä laitoin '95 autoon vanhemman mallin jäähdyttimen ja blokkasin vain sen anturin reiän... anturilla. Rikkinäisellä.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: UUsi Nissens jäähdytin!
No tuo oma on my93 eli anturi löytyy. Lähinnä nuo mitat on aiheuttanu ihmettelyä.
Re: UUsi Nissens jäähdytin!
Lähinnä luulisi eroja olevan lähinnä kumituissa ja niiden kiinnityspaikoissa mikäli jotain on. Jos nuo saa osumaan kohdilleen niin muuten kennon jonkun sentin mittaerolla mitään väliä.
Og satkuissa oli eroa kennoriveissä eli paksuudessa, vapareissa 2 rivinen ja turboissa paksumpi 3 rivinen, tonnarista en tiedä onko kaikissa miten sama vai eroja.
Maptunilla näyttäisi manuaalisiin olevan jäähdyttimiä kolmea kokoa 420x400mm, 500x400mm ja 550x400mm sekä automaatteihin vielä omansa kokoa 500x400mm ja 550x400mm. Hinnat tyypistä riippuen 136,63€-147,48€
Og satkuissa oli eroa kennoriveissä eli paksuudessa, vapareissa 2 rivinen ja turboissa paksumpi 3 rivinen, tonnarista en tiedä onko kaikissa miten sama vai eroja.
Maptunilla näyttäisi manuaalisiin olevan jäähdyttimiä kolmea kokoa 420x400mm, 500x400mm ja 550x400mm sekä automaatteihin vielä omansa kokoa 500x400mm ja 550x400mm. Hinnat tyypistä riippuen 136,63€-147,48€
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: UUsi Nissens jäähdytin!
Taidan päästä helpoimmalla ku käyn v.loppuna pajalla mittaamassa vanhan kennon koon
Re: UUsi Nissens jäähdytin!
Joo se helpottaa koon suhteen
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: UUsi Nissens jäähdytin!
Joo elikkä ainakin My93 2.3T syyläri on sen 500mm leveä ja tilasin nissensin kennon. Toivotaan että siinä pysyy vedet sisällä Valmistajalla oli tosiaan kahta versiota ja otin nyt sen mikä ilmoitettiin sopivan tuohon 93 asti.