Henkilöitä jotka ajaa tonnarilla päivittäisenä käyttöautona

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Tetrick
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Su Touko 21, 2023 17:21

Re: Henkilöitä jotka ajaa tonnarilla päivittäisenä käyttöautona

Viesti Kirjoittaja Tetrick »

Mie ajelen 9 tonnisella. On 3.0 V6 ❤️ tykkään kovasti!
Kohta kolome vuotta huristellu.
Nyt vaan on pikkufiksattavaa ruennu tulemaan ja siksi foorumille liityin 💪
Avatar
^^^DRAKEN^^^
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: Ma Helmi 12, 2007 18:09
Paikkakunta: Kotka

Re: Henkilöitä jotka ajaa tonnarilla päivittäisenä käyttöautona

Viesti Kirjoittaja ^^^DRAKEN^^^ »

:twisted: Miäkin tykkään 9Tonnikalasta! :heart_eyes: Mukava on ajella aina sillonkun toimii..Vikoja kyllä kaikenlaisia on ollut ja vähän hankalampia korjailla vanhaan kunnon OG900 malliin verrattuna. OLD SCHOOL :saab: se olla pitää!!!
P.T #888
~ Saabismi on siunaus ~ saabistit joskus sairaus...
Sammakkomies
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Loka 10, 2018 15:08

Re: Henkilöitä jotka ajaa tonnarilla päivittäisenä käyttöautona

Viesti Kirjoittaja Sammakkomies »

Olen uusi näiden saabien kanssa ja sellaine kiinnostaisi hankkia. 9000 olin ajatellut, mutta ei mitään hajua paljon niiden koneilla ajaa. Kaikkihan taitavat olla jo siinä 250-400tkm hujakoilla tässä alle 4000€ hintaluokassa. Tiedän että huoltohistoria vaikuttaa, mutta ovatko nämä sen verran luotettavia, että satunnaiset opiskelijan ajot sujuvat mutkitta?
2.0t tai 2.3t kiinnostelevat.
Avatar
vilhosyvis
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: La Maalis 17, 2018 19:17
Paikkakunta: Tapiola, Espoo
Viesti:

Re: Henkilöitä jotka ajaa tonnarilla päivittäisenä käyttöautona

Viesti Kirjoittaja vilhosyvis »

Sammakkomies kirjoitti:
Ti Elo 22, 2023 16:38
Olen uusi näiden saabien kanssa ja sellaine kiinnostaisi hankkia. 9000 olin ajatellut, mutta ei mitään hajua paljon niiden koneilla ajaa. Kaikkihan taitavat olla jo siinä 250-400tkm hujakoilla tässä alle 4000€ hintaluokassa. Tiedän että huoltohistoria vaikuttaa, mutta ovatko nämä sen verran luotettavia, että satunnaiset opiskelijan ajot sujuvat mutkitta?
2.0t tai 2.3t kiinnostelevat.
Kyllähän nuo aika luotettavia on siinä missä lähes kaikki muutkin saabit. Hyvin voisin nähdä itseni ajamassa moisella. Opiskelija itsekin olen.

En ehkä turboa tosin hommaisi, joku on ehkä eri mieltä asiasta, mutta turbo on periaatteessa herkempi hajoamaan, koska enemmän liikkuvia osia. :wink:

Hyvällä ylläpidolla toki voivat olla luotettavia nekin, mutta monesti tulee lueskeltua kaiken maailman pikkuvioista turbojärjestelmään liittyen. Tai peräti jumittunut turbo tai huono laakeri, mitä näitä on. En tiedä, ei ole ollut yhtään turbosaabia mulla ikinä ajossa (vain yksi purkuautona). :D
Nykyiset:
900i 1990 5d Magentanruskea
9-3 SE 1998 3d
Entiset:
900c 1990 4d Magentanruskea
900c 1989 4d juhlamalli
900S 1995 5d
900i 16v 1991 4d
9-3 S Turbo 2000 5d
9000CD 1989 4d
Vastaa Viestiin