Moikka,
Fundeerannu ratin vaihtamista tonnariin, mutta suuriosa myynnissä olevista rateista on satkun ratteja.
Ilmeisimmin ero näiden kahden kanssa on johdotus, suurimpana erona maadoitus. Satkussa ratissa on vain virtapiuha ja ratin navassa maadoitus.
Tonnarissa on maa- ja virta kahtena eri johtona.
Onko kukaan muokannut satkun rattia sopimaan tonnariin, jos on niin miten olet toteuttanut asennuksen?
Satkun ratin asentaminen tonnariin
- Villesimila
- "Ruisku"
- Viestit: 132
- Liittynyt: Ti Elo 06, 2013 20:06
- Paikkakunta: Helsinki
Satkun ratin asentaminen tonnariin
Käyttis: Volvo S60 Classic -09
Harraste: Saab 9000i -87
EX: 900 -89, 9-5 -06, 900 GLs -84, NG9-5 -11, 9000 Aero -96, 9-5 Aero -00, 9-5 Aero -00, 9-5 Griffin -10, 9-5 Aero -04, 9-3 Aero Cabriolet -09, 9-3 Aero XWD -08, 9000 CDE 2,0t -97, 9-3 2.0T SE -01
Harraste: Saab 9000i -87
EX: 900 -89, 9-5 -06, 900 GLs -84, NG9-5 -11, 9000 Aero -96, 9-5 Aero -00, 9-5 Aero -00, 9-5 Griffin -10, 9-5 Aero -04, 9-3 Aero Cabriolet -09, 9-3 Aero XWD -08, 9000 CDE 2,0t -97, 9-3 2.0T SE -01
Re: Satkun ratin asentaminen tonnariin
Tapahtuu bägittömissä vaihtamalla ratin "pohjaosat" päikseen, Helppo homma sinänsä, kun vähän avaa silmiä siinä kohtaa kun on molemmat ruorit pöydällä vierekkäin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla