Terve taas!
Tässäpä on vähän ongelmia kuskin jalkatilassa olevan verhoilulevyn kanssa. Ajan ja kilometrien mukana kuitulevy on menettänyt muotoaan ja se roikkuu, ja polkimilla työskentely saa levyn välillä jopa tipahtamaan poljinten/jalkojen teille. Tämä on ajaessa ei aika epämukavaa ja vaarallistakin.
Onko muilla ollut samaa onglemaa kuljettajan jalkatilassa olevat verhoilulevyn / kojetaulun verhoilulevyn kanssa?
Mitenkähän levyn saisi paremmin kiinnitettyä / tuettua paikalleen? Siis ettei se enää tippulisi?
Kyllä siellä jotain kiinnityspisteitä täytyy olla. Ainakin vasemmalla tuntuu menevän joku rautatanko. Eli verhoilulevyyn pari reikää ja siitä nippusiteellä kiinni tähän metallitankoon. Tms.
Verhoilulevy - 9000 M1998
Re: Verhoilulevy - 9000 M1998
yleensä ne huollon jälkeen roikkui kun niitä ei saanut enää kiinni kun ne muovijutut eltaantui tita joka tontussa olla enempi ja vähempi ongelmana
mutta itse taisin kikottaa jollakin käytettävissä olevilla kiinnitysmetodeilla sen paikalleen
mutta itse taisin kikottaa jollakin käytettävissä olevilla kiinnitysmetodeilla sen paikalleen
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Verhoilulevy - 9000 M1998
Joo tätä ongelmaa täytyy ny taikka ainakin viimeistään keväämmällä tutkia.
Eikös siellä verhoilulevun takana ole se ECU-yksikkökin, jolla Saab Trionic säätää moottorin asetuksia.
Kun täytyy tässä tarkastella sitä ECUakin, mutta siitä oma viestinsä.
Eikös siellä verhoilulevun takana ole se ECU-yksikkökin, jolla Saab Trionic säätää moottorin asetuksia.
Kun täytyy tässä tarkastella sitä ECUakin, mutta siitä oma viestinsä.
SAAB