Öljypumppu
Öljypumppu
Ulommassa öljypumpun hammasp.kohdistusmerkki mutta eipä sille näy vastamerkkiä,mikä lie merkillä tarkoitus muu kuin hampaitten kuluminen tulis sisähampaan kans samoihin jälkiin.Kansi kohdistuu kampiakseliin parilla nastalla,Pumpussa ei näkynyt kulumaa vaikka ajettu 540 tuhatta tiheät öljynvaihdot ei auttanut kiertokankenlaakeri leipas kiinni.Toivottavasti saa hiottua 0.50 laakereita näkyy löytyvän.Kiertokanki tarttis löytää,onko 2,3 iskunpituudessa ero 2 litraseen.Kangen laakeripesän korjaus vähän arvailua miten onnistaa männäntappiin nähden pesän hoonaus.Välistä pois ja koneistus stantarttimittaan.Näinhän niitä korjattiin vuosikymmeniä sitten nyt koneistamo nosteli käsiä pystöön.Saab 9000TA-91 147kw
Re: Öljypumppu
Kyl pitäis olla molemissa merkki. Ei sitä kankea kannata alkaa säveltään, ei se mikään harvinainen kikkare ole. Eri kanget 2l ja 2,3l.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135