Pyörijän vaihdosta

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Kyllönen
Matalapaineturbo
Viestit: 189
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:33

Pyörijän vaihdosta

Viesti Kirjoittaja Kyllönen »

Kuinka on, tulisiko pyörijää irrottaessa rikkoa se esim. putkipihdeillä puristaen, vai onko olemassa joku hellävaraisempi konsti?
Ainakin tällaisen ohjeen antoi Alfamerin kirja.
Kyllönen
Matalapaineturbo
Viestit: 189
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:33

Viesti Kirjoittaja Kyllönen »

9-5T kirjoitti:Alfamerin kirjan voisi rikkoa tongeilla palasiksi. Pyörijä kyllä lähtee vetämällä irti.
Heh! :lol:

Kiitos nopeasta vastauksesta!
Pitää koettaa vetämällä.

P.S. Sytkänsäätöä ei tarvita kaiken edellisen jälkeen?
hatami
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:59
Paikkakunta: Laukaa

pyörijä

Viesti Kirjoittaja hatami »

jos on originaali pyörijä niin se on liimattu akseliin kiinni.
Kyllönen
Matalapaineturbo
Viestit: 189
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:33

Re: pyörijä

Viesti Kirjoittaja Kyllönen »

hatami kirjoitti:jos on originaali pyörijä niin se on liimattu akseliin kiinni.
Eli pitänee puristella?
Kyllönen
Matalapaineturbo
Viestit: 189
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:33

Re: pyörijä

Viesti Kirjoittaja Kyllönen »

9-5T kirjoitti:
hatami kirjoitti:jos on originaali pyörijä niin se on liimattu akseliin kiinni.
No sitten voi olla tiukemmassa mutta eiköhän 10 vuotta takaa irroittamisen helppouden.
Oikeammin 17 vuotta. :)
Vastaa Viestiin