Siis nokkapyörät olivat irti, eikä ketju ole päässyt tipahtamaan alarattaalta, ja ketju oli parilla nippusiteellä per pyörä kiinni pyörissä, eli jako on kohdallaan.. ketju on kuitenkin aika hemmetin kireällä, joka paikasta, mikäs mättää? Olen pyörittänyt konetta about 10 kierrpsta joten "tyhjät" pitäisi olla pois ketjusta.. ketjunkiristin oli irti, olisiko se painunut liian kireälle sitä laitettaessa takaisin tms?
WIS antaa niin ympäripyöreitä ohjeita jottta ajattelin kysyä teiltä viisailta saabisteilta kuinka kiristin laitetaan oikeaoppisesti paikalleen, kokonaisena vaiko ensin se iso mörittkä ja sitten se pääty tulpaa jousineen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tokihan se venyy, siitä ei ole pelkoa mutta olisi kiva ennakoida mitä ei_niin_kivaa on seurauksena jos tuollaisenaan päräytän käymään = ei enää yhtään vastoinkäymistä tarttis tulla
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Pikaisia neuvoja kaipaillen
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)