Eli Cs:n jarrulevyjä ja paloja vaihtaessa homma meni ok kunnes tuli aika pyörittää kuusioruuvista mäntä lähelle, tuntui vähän oudoilta pyöritettäessä. (vääntäessä en käyttänyt kuitenkaan ylenmäärin voimaa) No palat paikalleen ja satula kiiinni ja pyörittämään mäntää kuusioruuvista että palat ottaa kiinni levyyn... prk ei mäntä liiku ulospäin.
Eli kierteet varmaankin mennyt, joko kuusioruuvista tai vastakappaleesta mikä siellä nyt ikinä onkaan, oisko linkkiä kuvaan tai muunlaista vinkkiä
Jarrusatula irti ja vaihtoon? Vai korjaamalla jotenkin?
Mulla oli vähän samanlaisia kokemuksia taannoin, tosin mäntä ei liikkunut sisäänpäin, joten jäi palojen vaihto siihen. En viitsinyt ruveta tutkimaan satulan mahdollista korjaamista, hommasin Motonetistä tehdaskunnostetun satulan...
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Sama homma oli täälläkin...
No hommasin "uudet" takasatulat viistokeula satkusta.
( satkussa oli käsijarru takapyörissä )
Tonnarin männät oli irronneet sellaisesta lukkosokasta joka pitää
sen männän sisukset kasassa, joita se 6-kolo ruuvi liikuttelee.
Katsoinkin sen kunnostamisen olevan melko hankalaa..joten tie kulki
romuttamolle.