
15 niveltä on nokkapyörien merkkien välillä, ketju on paikollaan eikä vaikuta mitenkään ylikireältäkään, toisin kuin pinna, joka napsahtaa kohta

Vauhtipyörän merkki:

Imunokka:


Ja pakonokka (pielessäkö??):

Niinpä, ei ole heleppoa...Kuvakulma tosiaan hämää jonkin verran, mutta sama se on kun yrittää puusilmällä katsoa, pienikin katsomiskulman muutos vaikuttaa... Kai se on pakko vaan kokeilla hammas kerrallaan jakoa muuttaa, tossa venakopassa on vaan niin julmettu määrä noita pultteja että menee hermot niitä edes takas veivatessato4 kirjoitti:Pakonokka näyttäs tosiaan olevan pielessä yhellä pykälällä, mutta niin näyttäs olevan imukin tuosta toisesta kuvasta päätellen. Vai hämääkö kuvakulma vaan sen verran. On muuten välillä kettumoista saada jako kohilleen, kokemuksesta tiedän
.
No niin se jako minunkin mielestä on kohdillaan, pakonokka tosin himpun verran mielestäni eri kohdassa, mutta jos tuota hampaankin verran siirtää, niin on se tosiaan toiseen suuntaan sitten enemmän pielessä...Puristuspainemittaus kävi mielessä, ei ole tosin vermeitä sen tekoon...Ainakin kolmeen kertaan olen käynyt mielestäni "kaikki" letkuliitokset läpi läppäkotelolta, imusarjasta, ahtoputkesta, turbolta, by-passilta (ja se kolmihaara rintapellin edessä), ilmansuodattimen kotelolla (oli muuten kaikki klipsit auki ekalla kierroksella --> ei vaikutusta käyntiin), kaksilla alle 3000km ajetuilla tulpilla kokeiltu, CHECK ENGINE ei pala ja öljynpainevalo sammuu kyllä heti. Konstit on vähissä...No, huomenna uusi päivä, uudet kujeet.andelin kirjoitti:Samaa mieltä ng900aeron kanssa, että kuvien perusteella näyttäis olevan jako kohdallaan. Tuollaista millinosien eroa on ainakin mulla ollut kaikissa koneremonteissani (og900S, 9000 ja 9-5).
Oletkos mitannut nyt puristuspaineet remontin jälkeen? Onko kaikki letkut ja johdot varmasti kiinni? Itsellä vaan ovat joskus kiinnittämättä unohtuneet johdot/letkut aiheuttaneet päänvaivaa...
Juu, kyllä katsotaan kuskin puolelta, tuo hahlo on vaihdelaatikossa. Mielestäni tuo "0" merkki on tuon pitkän viivan kohdalla, eli just eikä melkeen "hahlon" kanssa linjassa (vähän "retusoin" tota kuvaa, kts. alh.). Samoin mielestäni nokat on suht samoissa, eli oisko sitten hampaan pielessä kumpainenkin? Täytyy vielä huomenna roplata kaikki letkut läpi, jos ei mitään löydy, siirtää nokkia hampaan verran, ja jos ei tuosta tokene, niin sitten puristuspaineita kokeilemaan...Toivottavasti ei ole alakerta nyt sitten paskana, kun sain kannen ja jakopään tikkiin...ng900aero kirjoitti:Siis onko tontussa tuo v-pyärän merkki niin että sitä katsotaan kuskinpuolelta päin? Jos on, niin sitten vauhtipyörä on tässä tapauksessa ohittanut merkin ja nokat eivä ole vielä merkissään.
Jos minulta kysyttäisiin, niin väittäisin olevan ihan merkin kohdalla jos et retusoinut pitkää viivaan eri kohtaan kuin se oikeasti oling900aero kirjoitti:Kyllä tuo on mun mielestä jo ohittanut merkin.
Tuokaan ei ole oikein mahdollista, kun en ole takuulla toimivan kannen mukana tullutta imusarjaa irroittanut9000CD23T kirjoitti:Tutulta kuulostaa....![]()
Vika oli: olin onnistunut laittamaan imusarjan tiivisteen väärinpäin,
imusarjassa oli kauhea imuvuoto.
No kävin ostamassa uuden tiivisteen ja tyhjäkäynti löytyi tämän jälkeen.