9000 turbo

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
mixa-tre
"Ruisku"
Viestit: 109
Liittynyt: Su Touko 29, 2005 13:28
Paikkakunta: tampere

9000 turbo

Viesti Kirjoittaja mixa-tre »

pystyykö autolla ajaan ilman välijäähdytintä jos lyö putket vaan kiinni siten että cuuleri vaan jää välistä?? jos pystyy niin kuinka kauan kärsii ajaa kun tarvisi autoni siirtää
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Voi ajaa ihan hyvin ja pitkäänkin jos on tarve. Teho vain laskee eikä APC anna yhtä paljoa ahtoa, koska alkaa nakuttaa herkemmin (mutta APC suojelee moottoria kyllä).
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
mixa-tre
"Ruisku"
Viestit: 109
Liittynyt: Su Touko 29, 2005 13:28
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja mixa-tre »

eli uskalla ajaa sen 50 - 100km sillä ?
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Helposti, voit ajaa vaikka loputtomin noin, ainoastaan teho ja taloudellisuus kärsivät jonkinverran. :) Esimerkiksi og900 matalapaineturboissa ei ole välijäähdytintä ollenkaan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
mixa-tre
"Ruisku"
Viestit: 109
Liittynyt: Su Touko 29, 2005 13:28
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja mixa-tre »

hyvä tietää.. kolaroin viime perjantaina autoni ja se on nyt varikolla ja ostin 9000 cd:n varaosiks. mulla meni omasta nokkapelti repsikan lokari, intercooler, syyläri, öljynlauhdutin/jäähdytin ja valota rikki, kaiken muun saan siitä cd:stä mut en cuuleria kun se ei ole turbo ja sit osta/tilaan jostain cuulerin..
Tonppa
"Viggen"
Viestit: 700
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 16:45

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

Tuotapa tuota:

olisi mahdollisesti tarjolla myynnissä turbo tonnari, joka ei nosta turbon paineita "oikein". Myyjän imoituksen mukaan "vuotaa" jostain.. Mahtaakohan olla vakava vika, onko ideaoita mistä kannattaisi lähteä etsimään ja että miten ko. viat yleensä ovat olleet kustannusten kannalta vaativia? :o
mixa-tre
"Ruisku"
Viestit: 109
Liittynyt: Su Touko 29, 2005 13:28
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja mixa-tre »

onko alipaineet katsottu? tarkista ne ensin, yleisin rikki oleva on jarrutehostimen vierestä menevä letku..
Tonppa
"Viggen"
Viestit: 700
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 16:45

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

mixa-tre kirjoitti:onko alipaineet katsottu? tarkista ne ensin, yleisin rikki oleva on jarrutehostimen vierestä menevä letku..
Onko osa kallis/vaikea korjata? Tuossa naapurissa ruotsin puolella olisi ko. yksilö myynnissä, jota mahdollisesti käyn katsomassa alkuviikosta (jos Luoja suo 8O ).
mixa-tre
"Ruisku"
Viestit: 109
Liittynyt: Su Touko 29, 2005 13:28
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja mixa-tre »

eine letkut oikeen mitään maksa sit kannattaa katsoa onko jarrutehostin ruostunu puhki ja sit by-pass kannattaa katsoa.
Vastaa Viestiin