Jep
Eli minulla on imusarjassa 2 letkulähtöä .....toisesta menee vakionopeudensäätimen mankkuvenalle ja siittä by bassille ja kaasuläpälle.
Mutta mihinkäs tuo toinen lähtö kuuluu....mulla lähtee kyllä siittä letku ja päässä on kans joku mankkuvenan tyylinen kapistus mutta tämän jälkeen joku on tulpannut letkun......ELI MIHIN ALUNPERIN KUULUU????
Toivottavasti saa selvää tekstistä
ps: auto on 9000 2.3 turbo
imusarjan letku???
Tarkoitatko rintapellissä olevaa venttiiliä? Se on varmuusvena, joka ohjaa kaasuläppää, kun on sähkönen kääsuläppäkotelo. Eli kl-kotelon päältä olevasta mustasta muovi kotelosta lähtee tuohon venaan letu, jonka välissä on takaisuvena ja venasta lähtee yksi letku joka on n. 5cm pitkä ja kuuluukin olla "tyhjä". Ja kolmas venan letku menee imusarjan päähän (muistaakseni).
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
enpä tarkoita sitä..... vaan tällä hetkellä se extra vena on autoni melkein ajovalon tykönä repsikan puolella....ihan periaatteella yks sisään(venttiiliin) joka tulee imusarjasta ja yks ulos(venttiilistä) joka on tulpattu.
Tietääkö kukaan....olen huomenna menossa ostamaan uutta letkua ja ajattelin että mihinkäköhän tuo kuuluu..... että osaa ostaa oikean määrän.
Ja jos ei kuulu mihinkään niin otanpa siittä dumpille alipaineen kun tuli semmonenkin vaihettua.
Tietääkö kukaan....olen huomenna menossa ostamaan uutta letkua ja ajattelin että mihinkäköhän tuo kuuluu..... että osaa ostaa oikean määrän.
Ja jos ei kuulu mihinkään niin otanpa siittä dumpille alipaineen kun tuli semmonenkin vaihettua.

-
- "Hölösuu"
Sen kummemmin aiheeseen perehtymättä...Olisko hiilisäiliön venttiilille menevä letku? Tosta oman tonnarin imusarjalta/läppäkotelolta menee yksi letku tonne hiilisäiliölle repsikan lokarin tienoille. Tuo säiliöhän siis jollain ihmeellisellä tavalla liitty polttoaineen haihtumisenestoon...Korjaamokäsikirjakin olis tuossa, mutta kun ei nyt kerkeä selaamaanMulikka kirjoitti:enpä tarkoita sitä..... vaan tällä hetkellä se extra vena on autoni melkein ajovalon tykönä repsikan puolella....ihan periaatteella yks sisään(venttiiliin) joka tulee imusarjasta ja yks ulos(venttiilistä) joka on tulpattu.

-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84