Saab 9000 vapari ja turbo / vaihteiston ja muut erot

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Saab 9000 vapari ja turbo / vaihteiston ja muut erot

Viesti Kirjoittaja T16 »

Onko Saab 9000 2,3-16v 94-98 ja vastaavan 2,0-16v turbon ja 2,3-16v turbon vaihteisto:

-samaa mallia eli ns yhtä vahva vai ei ?

-samoilla vai eri välityksillä ?

-miten johtosarja, onnistuuko turbon tekniikan vaihto helposti vai ei


nimim. jaksaisikohan ja kannattaakohan muuttaa turbotekniikalle...
Viimeksi muokannut T16, Ti Kesä 14, 2005 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4958
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Ei ole kokemusta, mutta helpommaksi tulee varmaan hankkia turbotekniikalla oleva tonnari kuin muuttaa vaparia turboksi. :)
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Viesti Kirjoittaja T16 »

juu tiedetään, mutta jos vaikka turbo, moottorinohjaus, kytkin ja cooleri samalla vaihtuvat erilaisiksi kuin vakioturbossa... :twisted:
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4958
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Meinaat siis tehojen lisäystä jonkin verran.. 8) :lol:
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Vastaa Viestiin