
uus?? Onko tietoa kellään hinnoista?
En ole expertti mutta luulen että halvempi hommata uusi. Osta mitsun aeron ahdin seuraavaksi, garrettia ei enää kannata laittaa.JoonasN kirjoitti:Eli 25:sen imupuolen siivet vääntynytKannattaako huoltaa, vai hommata
uus?? Onko tietoa kellään hinnoista?
Ei tarvitse, hyvin toimii tonnarin vakiosoftallakin.TjK kirjoitti:Tarviikos softa jotain muutosta, jos vaihtaa ahtimen garretista mitsuun?
Boiga kirjoitti:Tässä kyseltyäni kun itsellä tuo turbon vaihto myös edessä, niin menee suhteellisen hyvin vissiin heittämällä toi mitsu garretin tilalle... itsellä siis -91 2.3T.. Nyt jakopäärempan yhteydessä vaihtuu se turbo huoltamolla niin saa nähdä kuinka käytös muuttuuAinakin kuulopuheiden mukaan niin kannattava vaihdos
![]()
Garretin T25 -> Mitsun TD04hl 6 pakopesällä...
Kun vaihat sen mitsun niin sun pitää muokata öljyn paluu putkea ja kääntää toisen vesiputken päätä hieman. ja sun vakio imuputki ei sovi mitsun imupuolelle vaan joudut laittaan siihe jonku isomman sovitteen.Boiga kirjoitti:Tässä kyseltyäni kun itsellä tuo turbon vaihto myös edessä, niin menee suhteellisen hyvin vissiin heittämällä toi mitsu garretin tilalle... itsellä siis -91 2.3T.. Nyt jakopäärempan yhteydessä vaihtuu se turbo huoltamolla niin saa nähdä kuinka käytös muuttuuAinakin kuulopuheiden mukaan niin kannattava vaihdos
![]()
Garretin T25 -> Mitsun TD04hl 6 pakopesällä...