Ei kait tuon kunnostamisessa ole mitään muuta ihmeellistä kuin kuinka sen saa vaan takaisin ehjänä ja toimivana

Kone mahtui tulemaan pois jakopäänpuoli edellä, koneen roikkuessa lähes 45 asteen kulmassa

Niin tai siis tuo momentinmuuntimen saaminen takaisin kytkinkopan sisälle askarruttaa, kuinkahan sen saa oikeaan kohtaan, hampaille ja muutenkin, onkos kenelläkään pätevää korjausopasta/neuvoja/tietoja tuon takaisinlaitosta?
Oliskos kenelläkään heittää mitään hintoja koneistuksien hinnoista, paljonko suunnilleen maksaa yhden sylinterin hoonaus?
Koneeseen tulee uudet männät joista yksi 0.5mm ylikokoinen, loput kolme B-class -mäntiä jotka ovat joitain sadasosia ylikokoisia jolloin sylintereissä on hoonausvaraa hieman, ja kun pykälääkään ei sylintereissä tuntunut niin tulee ihan ok noinkin.
Alakerran laakerit laitan uudet ja vakiokokoiset mikäli kampiakselisa ei ole mitään sanomista7tarvetta kiillottaa/työstää kauloja jne
Kansi on nyt kanssa työn alla, uudet ohjurien kumit, venttiilien hionta ja oikaisu.
Jakopää uusiksi ja tasapainoakselisysteemit kokonaan pois lisäpainoa aiheuttamasta

Edit: onko kokemuksia tarvikeosien kestävyydestä, esim. männänrenkaat, laakerit ja ohjurien kumit ynnä muut tiivisteet, Motonetin hinnat olisivat kovin houkuttelevia mutta laatu arveluttaa?