Tasapainoketjuremppa pk-seudulla
Tasapainoketjuremppa pk-seudulla
Tuttava jolla 9000 2.3 -92 ilman turboa, kyseli vinkkiä tasapainoketjun vaihtopaikaksi. Oli kuulemma jostain merkkiliikkeestä tarjottu lähemmäs 2keur hintaa. Olisko vinkkejä edullisemmaksi vaihtoehdoksi ?
Miksi ei poista koko ketjua, vähemmän liikkuvia osia ja enemmän vääntöä.
Ja jos ei itse pysty poistamaan niin jokin liike varmasti poistaa sen edullisesti kun ei siinä kauan mene. Ja ainoa kasausmateriaali on tiivistemassa öljypohjaan.
Ihan vaan vinkkinä jos kiinnostaa.
Ja jos ei itse pysty poistamaan niin jokin liike varmasti poistaa sen edullisesti kun ei siinä kauan mene. Ja ainoa kasausmateriaali on tiivistemassa öljypohjaan.
Ihan vaan vinkkinä jos kiinnostaa.
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Re: Tasapainoketjuremppa pk-seudulla
Pro-Carservice Jyväskylässä, hintalappu varmasti noin puolet pienempi operaatiolle ja samana operaatioon kuuluu muutakin perus juttua jotka pidentää auton ja moottorin ikää. Kannattaa soittaa ja tiedustella jos saabisi on sinulle tärkeä.wesku kirjoitti:Tuttava jolla 9000 2.3 -92 ilman turboa, kyseli vinkkiä tasapainoketjun vaihtopaikaksi. Oli kuulemma jostain merkkiliikkeestä tarjottu lähemmäs 2keur hintaa. Olisko vinkkejä edullisemmaksi vaihtoehdoksi ?

puh 014-282200
en muista ovatko lomalle jo ensviikosta vai sitä seuraavasta mutta kun ovat niin ovat kaksi viikkoa.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Re: Tasapainoketjuremppa pk-seudulla
Miksi h***etissä sitä PCS:ää pitää mainostaa joka paikassa? Hyvä liike varmasti, sitä en kiellä, mutta:9000cst kirjoitti:Pro-Carservice Jyväskylässä, hintalappu varmasti noin puolet pienempi operaatiolle ja samana operaatioon kuuluu muutakin perus juttua jotka pidentää auton ja moottorin ikää. Kannattaa soittaa ja tiedustella jos saabisi on sinulle tärkeä.wesku kirjoitti:Tuttava jolla 9000 2.3 -92 ilman turboa, kyseli vinkkiä tasapainoketjun vaihtopaikaksi. Oli kuulemma jostain merkkiliikkeestä tarjottu lähemmäs 2keur hintaa. Olisko vinkkejä edullisemmaksi vaihtoehdoksi ?![]()
Kysyjän tuttava halusi autonsa korjattavan PKS seudulla, varmasti ihan siitä syystä että asuu siellä, eikä ole aikaa tai kiinnostusta ajella yli 1000km yhden autorempan takia kun sen lähelläkin tehtyä. Hinnassa saattaisi jopa säästää suoraan, mutta ei varmasti enää välillisesti (menetetty työaika). Eli turha mainostaa sitä PCS:ää tilanteissa joihin se ei selkeästi sovi, ei ollut edes ensimmäinen kerta.

PCS:llä ovat ainakin tähän asti tehneet homman nostamalla koneen pois, joten PCS ei ole tähän remonttiin kovin edullinen ratkaisu. PCS:llä on kaiken lisäksi tällä hetkellä yli kuukauden työjono, joten kaikkia pääkaupunkiseudun autoja ei tänne tarvita, kun meidän vakioasiakkaidenkin pitäisi joskus päästä huoltoon
Eski

Eski
No auttaahan tässä yritettiin, miksi alkaa "noitumaan" ???
Siksi PCS:ää yleistän, koska itsellä on jkl:ään 700km edestakaisin ja SE ON ENEMMÄN KUIN PK SEUDULTA ! Ja silti olen päässyt kaikessa isossa ja pienessä paljon halvemmalla että kannattaa toimittaa auto heille remonttiin ja ne joille palvelu merkkaa paljon niin tuolla se pelaa. Työjono asiassa olette oikeassa, mutta eikö sekin todista sen että heillä homma pelaa ja ihmiset tykkää pajasta ? Mut te ootte aikuisia ihmisiä, osaatte tehdät omat valinnat, hinta on se joka ajaa PCS:ää minusta muiden edelle vaikka asuis ivalossa. 


Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Jos homman välttämättä haluaa tehdä yläkautta, niin eipä se muuten onnistu. Itsekin kyllä tekisin homman öljypohjan kautta, jos ei muuta pakottavaa tarvetta ole koneen avaamiselle... Monesti tosin niissä Saabeissa mitä PCS:llä olen tasapainoakseliremontissa nähnyt, on ollut pakko avata kone, koska on ajettu loppun asti, eli ilman öljyjä kone jumiin...ng900aero kirjoitti:Kone pois, miksi ihmeessä?
Eski
Eski kirjoitti:Vain ketju poistetaan, jotta öljynkierto ei muutu. Jos akselit poistaa tulee öljyt pihalle koneesta.peinu kirjoitti:No ne ei varmaan jätä niitä kiristimiä ja muita kikkuroita kellumaan sinne. The proper way y'know.ng900aero kirjoitti:Kone pois, miksi ihmeessä?
Eski
Ja kiristimien ja laahaimien poistaminen ei hyödytä mitään koska ne ei siellä mitään pahaa tee ilman ketjua. Eli ylimääräistä turhaa hommaa.
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Kyllä onnistuu "etukautta", eli jakopään koppa irti, ei tarvitse konetta pois nostaa tuon kopan irroitukseen...Ja on kiristimet ynnä muut heebelitkin sen jälkeen hyvin käsillä. Vaatii toki öljypohjan raottamista (ei irroittamista), että saa kopan takaisin runnomatta kansipahvia vaihtokuntoonEski kirjoitti:Jos homman välttämättä haluaa tehdä yläkautta, niin eipä se muuten onnistu. Itsekin kyllä tekisin homman öljypohjan kautta, jos ei muuta pakottavaa tarvetta ole koneen avaamiselle... Monesti tosin niissä Saabeissa mitä PCS:llä olen tasapainoakseliremontissa nähnyt, on ollut pakko avata kone, koska on ajettu loppun asti, eli ilman öljyjä kone jumiin...ng900aero kirjoitti:Kone pois, miksi ihmeessä?
Eski

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84