Kompuran liittimet

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
harzam
Matalapaineturbo
Viestit: 191
Liittynyt: Ma Joulu 06, 2004 19:54
Paikkakunta: Helsinki

Kompuran liittimet

Viesti Kirjoittaja harzam »

Ilmastoinnista kaasut pihalla ja töissä olisi mahdollisuus täyttää, vaan kun eihän noihin kompurassa oleviin liittimiin ole merkattu kuin S ja D; mahtaa olla jotakin ruotsalaisia termejä ja on tuo toinen kotimainen vähän hakusessa :oops: . Eli kumpikas noista nyt on korkea- ja kumpi matalapaineliitin? Ja paljokos sitä öljyä pitää laittaa jos järjestelmä on ihan tyhjä ja kaasua laitan varmaan sen 800-900 grammaa.

Harri
harzam
Matalapaineturbo
Viestit: 191
Liittynyt: Ma Joulu 06, 2004 19:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja harzam »

Minulla on kompuran päädyssä kaksi liitintä; samoilla kierteillä, eikä mielestäni mitenkään värimerkittyjä. Tarkoitus olisi vaihtaa sekä kuivain että tiivisteet kunhan innostun, mutta kun saan kaasut melkein ilmaiseksi niin ajattelin nyt helteiden ajaksi lyödä ne ja värin sisään ja katsella sitten ilmojen jäähdyttyä että mistä vuotaa ja kuinka paljon :roll: . Mutta tuo liitin asia on tosiaan vähän hakusalla...

Harri
emaijala
"Tuplakaasari"
Viestit: 79
Liittynyt: To Joulu 25, 2003 16:47
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja emaijala »

Ei ihan ruotsia, mutta olisivatkohan S = Suction, D = Discharge? Eli meikäläisen järki kertoo, että D on korkeapaine.. Vai kuinka? Mulla kun lukee juuri noin selväkielisenä omassani ja olen sitä nyt tässä ihmetellyt..

--Ere
harzam
Matalapaineturbo
Viestit: 191
Liittynyt: Ma Joulu 06, 2004 19:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja harzam »

KIITOS!!! Minä koitin kans tuosta jostain pdf-manuskasta etsiä, mutta en löytänyt :oops: . Mutta jospa huomenna löisin kaasut sisään, niin saa matkustusmukavuutta hieman parannettua. Toivottavasti kukaan "vihreä" ei ota nokkiinsa tästä meikäläisen suunnitelmasta, mutta kun ei vaan JAKSA etsiä sitä vuotoa näillä helteillä... Ja pitäähän se paineistaa kuitenkin, nyt vaan bonuksena saan ilmastoinnin toimimaan ainakin pariksi päiväksi :D .

Harri
Vastaa Viestiin