APUUUVVA!!!!!

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
BDG
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Joulu 23, 2003 16:40

APUUUVVA!!!!!

Viesti Kirjoittaja BDG »

Saab 9000 CD automatic -94 2.3 matalapaineturbo
Kansirempan jälkeen tyhjäkäynti ontuu ja auto sammuu risteyksiin.
Onko mahdollista, että lisäilmaluistin ja imusarjassa olevan lämpöanturin johdot olisivat ristissä ja aiheuttaisiko ko. ongelman.
Tyhjäkäynti tasottuu kun puristaa kaasuläppäkotelon ja lisäilmaluistin välistä letkua luttuun.
KO:JOHTOJEN LIITTIMET OVAT HARMAA JA RUSKEA KUMPI KUULUU KUMPAAN
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Ootkos tarkistanut bypass-venttiilin ja siltä lähtevän alipaineletkun (ohut, 3mm sisähalkaisija)? Omassa manuaalitonnarissa oli ihan samat oireet kun bypassin alipaineletku oli melkein irtipoikki.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
BDG
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Joulu 23, 2003 16:40

Viesti Kirjoittaja BDG »

On letkuja tiirailtu oikein urakalla, eikä tuntus niistä olevan kiinni.Lähinnä viittais siihen lisäilmaluistiin, kun letkua kuristaa niin käy tasasta
epe
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: La Touko 14, 2005 19:04
Paikkakunta: Hyvinkäää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja epe »

Saab 9000 2.0 16

Kannen tiiviste vaihdettiin ja rempan jälkeen sama vika... tyhjäkäynti epätasaista ja risteyksiin sammuilee kun kierrokset tipahtavat alas...

jos löytyy ratkasuja niin ilmotellaan...


Eli imunokan ajoitushan se oli hampaan verran pielessä.
Vastaa Viestiin