Saab 9000 CD automatic -94 2.3 matalapaineturbo
Kansirempan jälkeen tyhjäkäynti ontuu ja auto sammuu risteyksiin.
Onko mahdollista, että lisäilmaluistin ja imusarjassa olevan lämpöanturin johdot olisivat ristissä ja aiheuttaisiko ko. ongelman.
Tyhjäkäynti tasottuu kun puristaa kaasuläppäkotelon ja lisäilmaluistin välistä letkua luttuun.
KO:JOHTOJEN LIITTIMET OVAT HARMAA JA RUSKEA KUMPI KUULUU KUMPAAN
APUUUVVA!!!!!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Ootkos tarkistanut bypass-venttiilin ja siltä lähtevän alipaineletkun (ohut, 3mm sisähalkaisija)? Omassa manuaalitonnarissa oli ihan samat oireet kun bypassin alipaineletku oli melkein irtipoikki.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84