Terve,
Kaverin hommattua Saabin on itsellenikin alkanut kasvaa Saabi kuume...
Olen katsellut 9000 koska sinne pitäisi koirakin mahtua kyytiin, ostan auton tällähetkellä 2autoksi, ja noiden lisänä on vielä moottoripyörä.
Ajattelin että ostaisin pienen projektin jossa riittäisi hommaa rakennella, ajattelin sitten samalla hissukseen viritellä autoa hieman pirteämpään suuntaan.
Eli kysymys kuuluu kumpi näistä kahdesta olisi teidän mielestänne fiksumpi ostos? http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=363568
vai http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=367890
"pieni" laitto ei minua pelota
Itse ottaisin ensinmainitun. Väri ja viistokeula miellyttävät silmää. Nahkapenkitkään ei ole pahitteeksi.. Kun kerran projektiksi tulee, niin eipä tuo laatikon vaihtaminen ja muiden teknisten vikojen korjailu paha homma ole. Kunhan vain ei olisi liian mätä (kuvista paha sanoa). Mutta ei tuo toisena oleva CC:kään miltään ruosteettomalta näytä eikä sitä varmasti ole..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
wolf kirjoitti:Terve,
Kaverin hommattua Saabin on itsellenikin alkanut kasvaa Saabi kuume...
Olen katsellut 9000 koska sinne pitäisi koirakin mahtua kyytiin, ostan auton tällähetkellä 2autoksi, ja noiden lisänä on vielä moottoripyörä.
Ajattelin että ostaisin pienen projektin jossa riittäisi hommaa rakennella, ajattelin sitten samalla hissukseen viritellä autoa hieman pirteämpään suuntaan.
Eli kysymys kuuluu kumpi näistä kahdesta olisi teidän mielestänne fiksumpi ostos? http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=363568
vai http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=367890
"pieni" laitto ei minua pelota
T: Tuleva saapastelija
Itse taipuisin ensinmainittuun. Mutta elä pelkää, nämä ovat niin mainioita aihioita, että tekeminen/virittäminen ei ihan heti tule loppumaan
Kiitos nopeista vastauksista
Taidan soittaa tänään myyjille ja vähän tenttailla mutta taidan taipua tuohon ensimmäiseen
Toivottavasti auto ei ole ihan läpi ruosteessa koska helsingistä on ikävä matka vaasaan katsomaan mätää autoa
Ilmoittelen kumman ostin ja lisää saa kommentoida koska päätöksen teen loppuviikolla.
Kyllähän tuo ensimmäinen fiksummalta näyttäisi. Se tosiaan kannattaa varmistaa, ettei ole aivan mätä. Tekniikka viathan aina korjaa, mutta ruoste teettä paljon työtä.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Juu näyttäisi olevan klubilaisen auto pitääkin laittaa viestiä ja tinkiä aseveli hintaan
Koira mulla on Siperian husky joka on aika pieni alle 20kg (ihme anorektikko rotta )
Enköhän päättänyt että otan ton ekan jos ei tosiaan oon ihan puhki rikki ruostunut.
Juu. Osta sie se ensin mainittu, itse soittelin jo tuota jälkimmäistä!
Näin pysytään kaikki tyytyväisinä!
Olisko joku muuten reippaana valmis käymään tuota jälkimmäistä coupea katsomassa Malmilla? Kun täältä Rollosta on vähän matkaa. Myyjä jo autosta kertoilikin - helmihän se ei sinällään ole, mutta varmaan välttää meikäläiselle työmatka-autoksi sekä syksyllä hirvimiehiä kuskaamaan?
Olis jees, jos joku kulmilla asuja kävisi renkaat potlkimassa varmuuden varaksi?
pikkasen OT kun en viittinyt tehdä omaa topiccia,mut mut
Alkanut itellä kans toi saab-kuume ja mielessä on ollut aero tonnari.Sellaista utelen että kannataako ostaa alle 200 tkm tai 200 + ajettu saabi.Lueskelin jostain, että siinä ennen 200 tkm alkaavat jotku osat olemaan vaihtokunnossa(en muista kyl yhtään mitkä )
arzi kirjoitti:pikkasen OT kun en viittinyt tehdä omaa topiccia,mut mut
Alkanut itellä kans toi saab-kuume ja mielessä on ollut aero tonnari.Sellaista utelen että kannataako ostaa alle 200 tkm tai 200 + ajettu saabi.Lueskelin jostain, että siinä ennen 200 tkm alkaavat jotku osat olemaan vaihtokunnossa(en muista kyl yhtään mitkä )
Kiitti etukäteen
T:tietämätön
Kannattaa käyttää tuota maanmainiota HAKU-virtuaalipainiketta (löytyy tuosta yläpalkista) ja taikalaatikko löytää PALJON juttua asiasta.
juu olen käyttänyt useasti tota haku painiketta, mut kyseinen asia jäi vaan epäselväksi.Koitan sit etsiä uudemman kerran.
arzi kirjoitti:pikkasen OT kun en viittinyt tehdä omaa topiccia,mut mut
Alkanut itellä kans toi saab-kuume ja mielessä on ollut aero tonnari.Sellaista utelen että kannataako ostaa alle 200 tkm tai 200 + ajettu saabi.Lueskelin jostain, että siinä ennen 200 tkm alkaavat jotku osat olemaan vaihtokunnossa(en muista kyl yhtään mitkä )
Kiitti etukäteen
T:tietämätön
Kannattaa käyttää tuota maanmainiota HAKU-virtuaalipainiketta (löytyy tuosta yläpalkista) ja taikalaatikko löytää PALJON juttua asiasta.
juu olen käyttänyt useasti tota haku painiketta, mut kyseinen asia jäi vaan epäselväksi.Koitan sit etsiä uudemman kerran.
Aloita vaikka tästä http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=23189
ja kyllä ns.perusjutut aerossakin tulee suurinpiirtein samoilla km:llä ehkä voimansiirto on kovemilla aerossa kun "tavallisissa" ,lisääkin asioista löytyy haun kautta
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"