Saabi kuume iski, kumman ostan projektiksi?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
wolf
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: To Heinä 14, 2005 09:42

Saabi kuume iski, kumman ostan projektiksi?

Viesti Kirjoittaja wolf »

Terve,
Kaverin hommattua Saabin on itsellenikin alkanut kasvaa Saabi kuume...
Olen katsellut 9000 koska sinne pitäisi koirakin mahtua kyytiin, ostan auton tällähetkellä 2autoksi, ja noiden lisänä on vielä moottoripyörä.
Ajattelin että ostaisin pienen projektin jossa riittäisi hommaa rakennella, ajattelin sitten samalla hissukseen viritellä autoa hieman pirteämpään suuntaan.
Eli kysymys kuuluu kumpi näistä kahdesta olisi teidän mielestänne fiksumpi ostos?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=363568
vai
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=367890
"pieni" laitto ei minua pelota :)

T: Tuleva saapastelija :)
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Itse ottaisin ensinmainitun. Väri ja viistokeula miellyttävät silmää. ;) Nahkapenkitkään ei ole pahitteeksi.. Kun kerran projektiksi tulee, niin eipä tuo laatikon vaihtaminen ja muiden teknisten vikojen korjailu paha homma ole. Kunhan vain ei olisi liian mätä (kuvista paha sanoa). Mutta ei tuo toisena oleva CC:kään miltään ruosteettomalta näytä eikä sitä varmasti ole..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2870
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saabi kuume iski, kumman ostan projektiksi?

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

wolf kirjoitti:Terve,
Kaverin hommattua Saabin on itsellenikin alkanut kasvaa Saabi kuume...
Olen katsellut 9000 koska sinne pitäisi koirakin mahtua kyytiin, ostan auton tällähetkellä 2autoksi, ja noiden lisänä on vielä moottoripyörä.
Ajattelin että ostaisin pienen projektin jossa riittäisi hommaa rakennella, ajattelin sitten samalla hissukseen viritellä autoa hieman pirteämpään suuntaan.
Eli kysymys kuuluu kumpi näistä kahdesta olisi teidän mielestänne fiksumpi ostos?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=363568
vai
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=367890
"pieni" laitto ei minua pelota :)

T: Tuleva saapastelija :)
Itse taipuisin ensinmainittuun. Mutta elä pelkää, nämä ovat niin mainioita aihioita, että tekeminen/virittäminen ei ihan heti tule loppumaan :wink:
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
wolf
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: To Heinä 14, 2005 09:42

kiitos

Viesti Kirjoittaja wolf »

Kiitos nopeista vastauksista :D
Taidan soittaa tänään myyjille ja vähän tenttailla mutta taidan taipua tuohon ensimmäiseen 8)
Toivottavasti auto ei ole ihan läpi ruosteessa koska helsingistä on ikävä matka vaasaan katsomaan mätää autoa 8O
Ilmoittelen kumman ostin ja lisää saa kommentoida koska päätöksen teen loppuviikolla.
anette
"Kaasari"
Viestit: 39
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 14:33
Paikkakunta: hartola

Viesti Kirjoittaja anette »

Tota joo, tartuin tohon "Mahtuu koirakin kyytiin"... :?

Riippuu koiran koosta, itse en mielellään omaa koiraani tonnariin tunge...

Satkussa (combi) kulkee vaivattomammin ja koirakin viihtyy paremmin :D

Tosin riippuu paljon koiran koosta ( itsellä noin 60kg nöffi)...
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AP »

Tervetuloa vaan "sairastuneiden" joukkoon :lol: .

Kyllähän tuo ensimmäinen fiksummalta näyttäisi. Se tosiaan kannattaa varmistaa, ettei ole aivan mätä. Tekniikka viathan aina korjaa, mutta ruoste teettä paljon työtä.
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2021
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja valtteri »

Taitaa tuo ensimmäinen olla "foorumilaisen" auto :?: http://www.saabclub.fi/phpBB2/profile.p ... ile&u=1787
eli yv:lläkin voipi varmaan kysellä
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
wolf
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: To Heinä 14, 2005 09:42

Kiitosta taas :)

Viesti Kirjoittaja wolf »

Juu näyttäisi olevan klubilaisen auto pitääkin laittaa viestiä ja tinkiä aseveli hintaan :D
Koira mulla on Siperian husky joka on aika pieni alle 20kg (ihme anorektikko rotta :D 8O :oops: )
Enköhän päättänyt että otan ton ekan jos ei tosiaan oon ihan puhki rikki ruostunut.

kiitos kaikille vielä kerran :D
Tonppa
"Viggen"
Viestit: 700
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 16:45

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

Juu. Osta sie se ensin mainittu, itse soittelin jo tuota jälkimmäistä! :lol: :wink:

Näin pysytään kaikki tyytyväisinä! :wink: :lol:

Olisko joku muuten reippaana valmis käymään tuota jälkimmäistä coupea katsomassa Malmilla? Kun täältä Rollosta on vähän matkaa. Myyjä jo autosta kertoilikin - helmihän se ei sinällään ole, mutta varmaan välttää meikäläiselle työmatka-autoksi sekä syksyllä hirvimiehiä kuskaamaan?

Olis jees, jos joku kulmilla asuja kävisi renkaat potlkimassa varmuuden varaksi?

:P

Tänk juu! :D
arzi
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2005 18:55
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja arzi »

pikkasen OT kun en viittinyt tehdä omaa topiccia,mut mut

Alkanut itellä kans toi saab-kuume :lol: ja mielessä on ollut aero tonnari.Sellaista utelen että kannataako ostaa alle 200 tkm tai 200 + ajettu saabi.Lueskelin jostain, että siinä ennen 200 tkm alkaavat jotku osat olemaan vaihtokunnossa(en muista kyl yhtään mitkä :D )

Kiitti etukäteen
T:tietämätön
Needs more power
arzi
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2005 18:55
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja arzi »

Mimmi kirjoitti:
arzi kirjoitti:pikkasen OT kun en viittinyt tehdä omaa topiccia,mut mut

Alkanut itellä kans toi saab-kuume :lol: ja mielessä on ollut aero tonnari.Sellaista utelen että kannataako ostaa alle 200 tkm tai 200 + ajettu saabi.Lueskelin jostain, että siinä ennen 200 tkm alkaavat jotku osat olemaan vaihtokunnossa(en muista kyl yhtään mitkä :D )

Kiitti etukäteen
T:tietämätön
Kannattaa käyttää tuota maanmainiota HAKU-virtuaalipainiketta (löytyy tuosta yläpalkista) ja taikalaatikko löytää PALJON juttua asiasta.
juu olen käyttänyt useasti tota haku painiketta, mut kyseinen asia jäi vaan epäselväksi.Koitan sit etsiä uudemman kerran. :?
Needs more power
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2021
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja valtteri »

arzi kirjoitti:
Mimmi kirjoitti:
arzi kirjoitti:pikkasen OT kun en viittinyt tehdä omaa topiccia,mut mut

Alkanut itellä kans toi saab-kuume :lol: ja mielessä on ollut aero tonnari.Sellaista utelen että kannataako ostaa alle 200 tkm tai 200 + ajettu saabi.Lueskelin jostain, että siinä ennen 200 tkm alkaavat jotku osat olemaan vaihtokunnossa(en muista kyl yhtään mitkä :D )

Kiitti etukäteen
T:tietämätön
Kannattaa käyttää tuota maanmainiota HAKU-virtuaalipainiketta (löytyy tuosta yläpalkista) ja taikalaatikko löytää PALJON juttua asiasta.
juu olen käyttänyt useasti tota haku painiketta, mut kyseinen asia jäi vaan epäselväksi.Koitan sit etsiä uudemman kerran. :?
Aloita vaikka tästä http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=23189
ja kyllä ns.perusjutut aerossakin tulee suurinpiirtein samoilla km:llä ehkä voimansiirto on kovemilla aerossa kun "tavallisissa" ,lisääkin asioista löytyy haun kautta
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Stene
"Hirsch"
Viestit: 952
Liittynyt: La Kesä 25, 2005 21:00

Viesti Kirjoittaja Stene »

Ensinmainittu on mun silmään ;)
curry
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

Stene kirjoitti:Ensinmainittu on mun silmään ;)
heh, niinpä :) Ja toi laatikko onglelma nyt ei ole sikäli aivan akuutti koska auto liikkuu... [/quote]
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
mjpelkon
"Turbo"
Viestit: 253
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 22:35
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja mjpelkon »

Moi,

koira-aiheeseen...

Kyllä sen nöffin pitäisi mahtua tonnariinkin, jos vaan on CS/CC eikä CD:=)


Itse aiheeseen:
Ensimmäistä olisin itsekin kannattanut....

-Make & hovawart-uros Laku :)
Vastaa Viestiin