Kysymys suuttimista

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
mikvil
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
Paikkakunta: Nastola
Viesti:

Kysymys suuttimista

Viesti Kirjoittaja mikvil »

Olisi tarjolla uusia ruiskutus suuttimia. Väriltään mustat joissa oranssi rengas.

Rungosta löytyy seuraavat numerot:
787235
0863
D1152EA

Ilmeisesti LH-jetin suuttimet, mutta käykö Trionic 5:seen?
9000 CS 2.3t
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

( 1990 - 1993 ) B202 ( koskee myös CV 1994 )

Description : Ruiskutusventtiili
PartNo : 7872351
Quantity : 4
Usage : 1991-1993
AllNotes : Autot joissa Lucas bensiininruiskutusjärjestelmä.
Löytyy myös vaihtoyksikkönä.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
mikvil
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
Paikkakunta: Nastola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikvil »

Eli ei käy Trionic 5! :(
9000 CS 2.3t
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Ei sillä järjestelmällä ole suuttimien osalta mitään merkitystä! Merkitystä on vain:
1. Tuotto
2. impedanssi
3. fyysinen sopivuus
4. liittimen sopivuus

1. tuotto tiedon löytää foorumista haulla
2. tountussa on ns. korkea ohm ohjaus (tuo Lucas tais olla matala ohm eli ei käy)
3. Taitaa sopia ilman muutoksia (o-renkaat molemmissa päissä ja ulkomitat samat)
4. liitin taitaa olla sama lucassa ja Boschilaisessa

Eli se mistä autosta suutin on EI ole mitään väliä jos yllä olevat ehdot täyttyy.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
tamtami
"Aero"
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:35

Viesti Kirjoittaja tamtami »

Mitkähän suuttimet tuossa minun -91 aerossa on. Tarttis kai saada isommat kun meinaa käydä laihalle kun kiekat menee yli 5000. Saa tarjota jos löytyy hyllyltä notkumasta ylimääräisenä.
MB E 200 CDIA -02
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Milli:llä on sulle soppelit suuttimet myynnissä (jos ei ole jo myynyt) tais olla n.511cc/3bar tuottavat. Ne volvon suuttimet joita kaupataan myös halvalla eli ne 465cc/3.8bar ei tuo juuri yhtään lisää verrattuna näihin turbo tonnarin orkkiksiin.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

(paineella 300kPa)
-------------------------------------------------------------------
Moottori missä ko. suutinta
Bosch numero Suihkutusmäärä mm. käytetään
-------------------------------------------------------------------
0 280 150 001 265 cm3/min
0 280 150 002 265 cm3/min
0 280 150 003 380 cm3/min
0 280 150 009 265 cm3/min
0 280 155 009 346 cm3/min Saab Turbo
0 280 150 015 380 cm3/min
0 280 150 024 380 cm3/min Volvo B30E
0 280 150 026 380 cm3/min
0 280 150 036 380 cm3/min MB 4.5l
0 280 150 041 480 cm3/min MB 6.9l V8 / Cadillac
0 280 150 043 380 cm3/min BMW
0 280 150 100 185 cm3/min
0 280 150 121 178 cm3/min
B 280 410 144 434 cm3/min Bosch R-SPORT
0 280 150 200 300 cm3/min BMW
0 280 150 201 236 cm3/min
0 280 150 203 185 cm3/min
0 280 150 208 133 cm3/min
0 280 150 209 176 cm3/min Volvo B200-B230
0 280 150 211 146 cm3/min
0 280 150 335 300 cm3/min Volvo B230 turbo
0 280 150 400 437 cm3/min Ford 4.5l
0 280 150 401 437 cm3/min Ford
0 280 150 402 338 cm3/min Ford
0 280 150 403 503 cm3/min Ford
0 280 150 614 189 cm3/min
0 280 150 704 170 cm3/min
0 280 150 706 214 cm3/min 250kPa
0 180 150 712 214 cm3/min 250kPa Saab Turbo 2.3l
0 280 150 715 149 cm3/min
0 280 150 716 134 cm3/min
0 280 150 762 214 cm3/min Volvo B230F
0 280 150 802 284 cm3/min Volvo B200 turbo, Renault J7R turbo
0 280 150 803 384 cm3/min
0 280 150 804 337 cm3/min Peugeot 505T
0 180 150 811 298 cm3/min 3.5kPa Porsche Turbo 944
0 280 150 814 384 cm3/min
0 280 150 834 397 cm3/min
0 280 150 835 397 cm3/min Chrysler
0 180 150 951 346 cm3/min Porsche Turbo
-------------------------------------------------------------------
http://www.witchhunter.com/injectordata1.htm
http://www.witchhunter.com/FlowDataPix/b0280150015.jpg

[edit: Pitkä linkki lyhennetty -Jope]
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Tuon listan oikeeta alkuperää epäilen koska tuo on ollut jo n.7v eri paikoissa joten pienellä varauksella noihin suhtautuisin, koska esim. paine ei ole noissa kaikissa 300mbar vaikka niin tuossa väitetään.

Ja tuo "uudemman" eli trionic tonnarin 431 suutin puuttuu listalta joka tuottaa n.410cm/3bar ja on 16Ohm. Listalta ei myöskään näe onko kyseessä matala vai korkea ohm suutin.

Laitan myöhemmin linkin josta löytyy kattavempi listaus kuhan löydän sen arkistosta.

Olen kysellyt R.Boschilta tietoa noista mutta sekä Saksan että Suomen edustaja "väittää" ettei heillä ole noita keskitetysti missään. Puhuu puppua mutta minkäs teet :roll:

Ja esim. tuo väitetty 804 Peugeot 505 Ti suutin ei sata varmasti ole tuo mainittu vaan 200 loppunen on se oikea.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

http://faq.ford77.ru/engine/jet/tableifc.htm

tossa olisi jonkin moinen lista..

kyllä tossakin väitetään että joku pötkö tota -804 suutinta käyttäisi..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

mikkoimp kirjoitti:http://faq.ford77.ru/engine/jet/tableifc.htm

tossa olisi jonkin moinen lista..

kyllä tossakin väitetään että joku pötkö tota -804 suutinta käyttäisi..
Niin kun sanoin tuo perus lista on n.7v vanha ja nuo kaikki on siitä kopioituja eli niissä kaikkissa on se sama virhe josta ainakin minä tunnistan tuon listan "oikeellisuuden". Alkuperäinen listaus on muuten Suomesta peräisin ja sen teki Joku jyskäläinen tyyppi.

V-M

Tässä hieman lisuketta, parempiakin listauksia on kunhan löytäisin tuolta omasta "arkistosta":
Bosch:
0 208 150 209 167cm3/min (16.1 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)ROVER Maestro/Montego
0 280 150 001 265cm3/min (25.6 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)MERCEDES 3.5L V8/SAAB 1.7L(STYLE V)(IC-514)
0 280 150 002 265cm3/min (25.6 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)
0 280 150 003 380cm3/min (36.7 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)
0 280 150 007 340cm3/min (32.8 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VW 1.6L/1.7L(STYLE V)(YELLOW)(IC-514)
0 280 150 009 265cm3/min (25.6 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)'70-'73 PORSCHE 914 1.7L(STYLE V)(YELLOW)(IC-517)
0 280 150 014 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)JAGUAR 5.3L V12(- 1979)(STYLE V)(IC-528)
0 280 150 015 380cm3/min (36.7 LBS/HR)
0 280 150 016 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)1972 - 73 RENAULT R17
0 280 150 019 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)'73-'74 PORSCHE 914 2.0L(STYLE V)(GREEN)(IC-513)
0 280 150 023 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)JAGUAR V12(1979 -)(D-Jetronic)
0 280 150 024 380cm3/min (36.7 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VOLVO B30E
0 280 150 026 380cm3/min (36.7 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)
0 280 150 034 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)MERCEDES 3.5L V8/SAAB 1.7L(STYLE V)(IC-514)
0 280 150 035 318cm3/min (30.7 LBS/HR) (2.0 bar)(29.0 PSI)? JAGUAR 5.3L V12(- 1979)(STYLE V)(IC-528)
0 280 150 035 410cm3/min (39.6 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)? JAGUAR 5.3L V12(- 1979)(STYLE V)(IC-528)
0 280 150 036 380cm3/min (36.7 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)? MERCEDES 4.5L V8/VOLVO 2.0L/3.0L V6(2.5 Ohms)
0 280 150 036 470cm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(38.0 PSI)? MERCEDES 4.5L V8/VOLVO 2.0L/3.0L V6(2.5 Ohms)
0 280 150 036 480cm3/min (46.3 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)? MERCEDES 4.5L V8/VOLVO 2.0L/3.0L V6(2.5 Ohms)
0 280 150 038 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)'75-'76 PORSCHE 914 2.0L(STYLE V)(GREEN)(IC-513)
0 280 150 040 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CADILLAC 5.7L/7.0L V8(STYLE I)(IC-006)
0 280 150 041 480cm3/min (46.3 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)MB 6.9L V8/CADILLAC
0 280 150 043 380cm3/min (36.7 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)BMW
0 280 150 044 340cm3/min (32.8 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VW 1.6L/1.7L(STYLE 5)(BLACK)(IC-514)
0 280 150 045 400cm3/min (38.6 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)JAGUAR 5.3L V12(- 1979)(STYLE V)(IC-528)
0 280 150 053 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 2.3L(IC-004)
0 280 150 054 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)(0 280 150 600)FORD E43-E9F593-AA(BLUE)
0 280 150 055 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 2.5L(E53E-9F593-AA)(GREEN)(IC-000)
0 280 150 056 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)(0 280 150 601)FORD E53-E9F593-AA(GREEN)
0 280 150 057 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 1.9L(E7EE-E9F593-CA)(WHITE)(IC-221)
0 280 150 063 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.2L/2.5L(IC-222)
0 280 150 067 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.2L(IC-226)
0 280 150 100 185cm3/min (17.9 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)
0 280 150 102 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)
0 280 150 104 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)
0 280 150 105 187cm3/min (18.1 LBS/HR) (3.0 bar)(43.0 PSI)ALFA 2.5L V6/3.0L V6/JAGUAR 5.3L V12(GREY)(IC-511)
0 280 150 105 187cm3/min (18.1 LBS/HR) (3.0 bar)(43.0 PSI)OPEL 1.9L/PORSCHE 914 2.0L/RENAULT 1.6L(GREY)(IC-511)
0 280 150 106 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)
0 280 150 112 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)'74-'75 PORSCHE 914 1.8L/VW(Type I)1.6L(GREY)(IC-516)
0 280 150 114 185cm3/min (17.9 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VW(Transporter)1.8L/2.0L(IC-508)
0 280 150 116 185cm3/min (17.9 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VW(Type I)1.6L(IC-515)
0 280 150 121 178cm3/min (17.2 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)ALFA 2.0L/FIAT 2.0L/LANCIA 2.0L(STYLE V)(IC-502)
0 280 150 123 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FIAT 1.5L/TRIUMPH 2.0L/3.5L V8(IC-511)
0 280 150 124 380cm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)TRIUMPH 2.0L
0 280 150 125 188cm3/min (18.2 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)RENAULT 1.57L Turbo/1.65L/TRIUMPH 2.0L(STYLE V)(IC-519)
0 280 150 126 380cm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BMW 3.0L(6 CYL)EAGLE 3.0L V6(IC-525)
0 280 150 127 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)ALFA 2.0L/FIAT 2.0L/LANCIA 2.0L(STYLE V)(IC-502)
0 280 150 128 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)ALFA 2.0L/FIAT 2.0L/LANCIA 2.0L(STYLE V)(IC-502)
0 280 150 133 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)JAGUAR XJ6 4.0L(6 CYL)(IC-727)
0 280 150 136 380cm3/min
0 280 150 143 380cm3/min
0 280 150 150 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)
0 280 150 151 240cm3/min (23.2 LBS/HR) (2.0 bar)(29.0 PSI)? BMW 3.0L(6 CYL)JAGUAR 4.2L(6 CYL)(STYLE V)(IC-506)
0 280 150 151 300cm3/min (29.0 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)? VOLVO B200/B230(STYLE V)(HIZ)
0 280 150 151 236cm3/min Ascona/Manta-400 / BMW 633
0 280 150 152 230cm3/min (22.2 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)ALFA Turbo/BMW 2.8L/3.2L(6 CYL)(STYLE V)(IC-505)
0 280 150 153 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)
0 280 150 154 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)PORSCHE 4.5L V8(STYLE V)(IC-526)
0 280 150 157 214cm3/min (20.7 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)JAGUAR 3.6L/4.2L(6 CYL)(STYLE V)(IC-763)
0 280 150 158 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)PORSCHE 2.5L/3.2L(6 CYL)(IC-728)
0 280 150 159 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 2.3L(STYLE II)(IC-029)
0 280 150 160 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)EAGLE 3.0L V6/FORD 2.3L(STYLE II)(IC-030)
0 280 150 161 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)
0 280 150 162 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)
0 280 150 163 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)JAGUAR 5.3L V12(1985 -)(Front 2)(STYLE V)(IC-729)
0 280 150 164 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)JAGUAR 5.3L V12(1985 -)(Rear 10)(STYLE V)(IC-730)
0 280 150 165 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)JAGUAR 3.6L/4.0L(6 CYL)(IC-763)
0 280 150 166 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)JAGUAR(6 CYL)
0 280 150 200 300cm3/min (29.0 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)BMW/PEUGEOT(N9TEU)
0 280 150 201 236cm3/min (22.8 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)BMW 2.3L/BMW 3.2L/(6 CYL)/3.5L(6 CYL)
0 280 150 201 236cm3/min (22.8 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)CHRYSLER 2.2L Turbo/2.5L Turbo
0 280 150 201 236cm3/min (22.8 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)PONTIAC 1.8L Turbo/PORSCHE 2.5L
0 280 150 203 185cm3/min (17.9 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)FORD Mustang 5.0L V8(IC-560)
0 280 150 203 195cm3/min (18.8 LBS/HR) (2.7 bar)(39.2 PSI)BMW 3.4L(6 CYL)(IC-560)
0 280 150 204 167cm3/min (16.1 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)VOLVO 2.1L(B21F)(IC-510)
0 280 150 205 170cm3/min (16.4 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)MERCEDES-BENZ Opel 2.0-2.4
0 280 150 206 167cm3/min (16.1 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)VW Vanagon 1.9L/2.1L(IC-530)
0 280 150 207 107cm3/min (10.3 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)
0 280 150 208 133cm3/min (12.8 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)BMW 323(STYLE V)(?)
0 280 150 208 145cm3/min (14.0 LBS/HR) (2.7 bar)(39.2 PSI)RENAULT 1.4L(STYLE V)(IC-500)
0 280 150 209 176cm3/min (17.0 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)VOLVO B200(?)/2.3L(B23F/B230F)(IC-509)
0 280 150 210 133cm3/min (12.8 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)1985 BMW K-100 Motorcycle
0 280 150 211 146cm3/min (14.1 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)BMW 1.8L/RENAULT 2.2L(IC-504)
0 280 150 213 300cm3/min (33.0 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)FORD 1.9L/2.3L(HIZ)(STYLE II)(IC-027)
0 280 150 214 185cm3/min (17.9 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)
0 280 150 215 214cm3/min (20.7 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)
0 280 150 216 214cm3/min (20.7 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)
0 280 150 217 167cm3/min (16.1 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)BUICK 3.8L V6(STYLE II)(IC-012)
0 280 150 218 280cm3/min (27.0 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)1987 GN 3.8L Turbo(IC-215)
0 280 150 218 304cm3/min (29.4 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)1987 GN 3.8L Turbo(IC-215)
0 280 150 218 309cm3/min (29.8 LBS/HR) (3.1 bar)(45.0 PSI)1987 GN 3.8L Turbo(IC-215)
0 280 150 219 167cm3/min (16.1 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)FORD 2.0 SOHC 4cyl EFI
0 280 150 220 146cm3/min (14.1 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)BUICK 3.0L V6(IC-216)
0 280 150 222 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)'85-'86 CHEV 5.0L V8(BLACK)(STYLE II)(IC-010)(5235047)
0 280 150 223 223cm3/min (21.5 LBS/HR) (2.5 bar)(36.0 PSI)? 1985 Vette 350(16.15 Ohms)(IC-217)
0 280 150 223 269cm3/min (26.0 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)? 1985 Vette 350(16.15 Ohms)(IC-217)
0 280 150 227 1710 (HEPTANE) (x.x bar)(XX.X PSI)1987 ROVER 3.5L V8
0 280 150 228 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)(IC-032 & IC-075)
0 280 150 229 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 1.9L/2.3L/3.0L V6/3.8L V6/5.0L V8(STYLE II)(IC-031)
0 280 150 229 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD Truck 2.9L V6/3.0L V6/4.9L(6 CYL)(STYLE II)(IC-031)
0 280 150 231 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BUICK 3.0L V6(WHITE)(IC-218)
0 280 150 232 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)1986 Vette 350(IC-219)
0 280 150 233 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CADILLAC 4.1L V8(STYLE II)(IC-035)
0 280 150 235 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BUICK 3.8L V6(STYLE II)(IC-012)
0 280 150 236 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)
0 280 150 237 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BUICK 3.0L V6(IC-218)
0 280 150 238 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)'85-'88 CHEV 5.0L V8(STYLE II)(IC-010)
0 280 150 239 223cm3/min (21.5 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)'86-'87 Vette 350 (16.15 Ohms)(IC-219)
0 280 150 255 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)PEUGEOT 2.15L Turbo(N9T)(IC-539)
0 280 150 334 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)
0 280 150 335 300cm3/min (29.0 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)VOLVO B230 Turbo
0 280 150 335 300cm3/min Volvo B230 turbo
0 280 150 351 560cm3/min (54.1 LBS/HR) (2.7 bar)(39.2 PSI)? JUDD RACE(STYLE II)(HIZ)(BLACK)(IC-016)
0 280 150 351 611cm3/min (59.0 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)? CHRYSLER 2.2L(STYLE II)(HIZ)(BLACK)(IC-016)
0 280 150 351 735cm3/min (71.0 LBS/HR) (3.0 bar)(44.1 PSI)? CHRYSLER 2.2L(STYLE II)(HIZ)(BLACK)(IC-016)
0 280 150 352 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BMW 2.3L/BMW 3.2L(6 CYL)/3.4L(6 CYL)(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 352 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.2L Turbo/2.5L Turbo(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 352 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)PONTIAC 1.8L Turbo/PORSCHE 2.5L(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 353 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 1.6L(STYLE II)(IC-001)
0 280 150 355 300cm3/min (29.0 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)1984 VOLVO 2.3L(B23ET)(STYLE II)
0 280 150 357 300cm3/min (29.0 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VOLVO 2.3L Turbo(B230FT)(IC-541)
0 280 150 360 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BMW 2.3L/BMW 3.2L(6 CYL)/3.4L(6 CYL)(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 360 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.2L Turbo/2.5L Turbo(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 360 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)PONTIAC 1.8L Turbo/PORSCHE 2.5L(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 362 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BMW 2.3L/BMW 3.2L(6 CYL)/3.4L(6 CYL)(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 362 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.2L Turbo/2.5L Turbo(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 362 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)PONTIAC 1.8L Turbo/PORSCHE 2.5L(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 363 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.2L(STYLE II)(IC-016)
0 280 150 364 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BMW 2.3L/BMW 3.2L(6 CYL)/3.4L(6 CYL)(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 364 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.2L Turbo/2.5L Turbo(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 364 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)PONTIAC 1.8L Turbo/PORSCHE 2.5L(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 400 437cm3/min (42.2 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)? FORD 5.0L V8(STYLE I)(BLUE)(IC-002)
0 280 150 400 456cm3/min (44.0 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)? FORD 5.0L V8(STYLE I)(BLUE)(IC-002)
0 280 150 400 437cm3/min Ford 4.5l 0 280 150 401 437cm3/min (42.2 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)FORD
0 280 150 402 338cm3/min (32.6 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)? FORD 3.8L V6(E3VE-9F593-AA)(STYLE I)(IC-003)
0 280 150 402 362cm3/min (35.0 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)? FORD 3.8L V6(E3VE-9F593-AA)(STYLE I)(IC-003)
0 280 150 402 402cm3/min (38.8 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)? FORD 3.8L V6(E3VE-9F593-AA)(STYLE I)(IC-003)
0 280 150 403 503cm3/min (48.6 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)? FORD 5.0L V8/B&M SUPERJECTION(STYLE V)(WHITE)(IC-214)
0 280 150 403 518cm3/min (50.0 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)? FORD 5.0L V8/B&M SUPERJECTION(STYLE V)(WHITE)(IC-214)
0 280 150 403 503cm3/min (blue) Ford 0 280 150 415 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BMW 2.5L(6 CYL)(IC-731)
0 280 150 416 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)AUDI 3.6L V8(IC-732)
0 280 150 416 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FERRARI 512 Testarossa
0 280 150 422 260cm3/min (25.1 LBS/HR) (2.7 bar)(39.2 PSI)
0 280 150 424 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)AUDI 4.2L V8(IC-733)
0 280 150 428 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)SAAB 2.5L V6(IC-734)
0 280 150 431 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)SAAB 2.3L Turbo(IC-735)
0 280 150 432 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)SAAB 2.3L(IC-736)
0 280 150 440 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BMW
0 280 150 447 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)AUDI A4/VOLKSWAGEN Passat
0 280 150 449 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FERRARI 456GT/550 Maranello
0 280 150 455 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)PORSCHE Boxster
0 280 150 501 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BMW
0 280 150 502 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)KIA Sportage
0 280 150 504 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)KIA Sportage
0 280 150 508 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)AUDI A8
0 280 150 600 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 2.3L(E43E-9F593-AA)(BLUE)(IC-004)
0 280 150 601 514cm3/min (49.6 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)FORD 2.5L(E53E-9F593-AA)(GREEN)(IC-000)(* @ 2.5 msec)
0 280 150 604 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 1.9L(E7EE-9F593-CA)(WHITE)(IC-221)
0 280 150 606 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 2.3L(IC-004)
0 280 150 607 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 2.5L(E53E-9F593-AA)(GREEN)(IC-000)
0 280 150 608 441cm3/min (42.6 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)FORD(* @ 2.0 msec)
0 280 150 614 189cm3/min (18.3 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)
0 280 150 621 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)
0 280 150 628 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.2L/2.5L(IC-222)
0 280 150 636 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.2L(IC-226)
0 280 150 637 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)DODGE Truck 3.9L V6(IC-227)
0 280 150 640 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.2L/2.5L(IC-222)
0 280 150 642 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.2L/2.5L(IC-222)
0 280 150 652 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)GEO 1.6L(IC-236)
0 280 150 653 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.2L/2.5L(IC-222)
0 280 150 655 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)DODGE Truck(IC-085)
0 280 150 656 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)DODGE Truck(IC-085)
0 280 150 661 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)GEO 1.0L(IC-236)
0 280 150 665 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.5L(IC-125)
0 280 150 671 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)GEO 1.6L(IC-613)
0 280 150 674 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)DODGE Truck 3.9L V6(IC-227)
0 280 150 701 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BMW 3.5L(6 CYL)(IC-553)
0 280 150 702 189cm3/min (18.3 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)ALFA 3.0L V6(IC-569)
0 280 150 703 149cm3/min (14.4 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)ROVER 1.4 'K' MPI
0 280 150 704 170cm3/min (16.4 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)
0 280 150 705 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)YUGO 1.3L(IC-554)
0 280 150 706 214cm3/min (20.7 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)1985 - 86 PORSCHE 5.0L V8/SAAB 2.0L Turbo(IC-556)
0 280 150 710 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 1.9L/2.3L/3.0L V6/3.8L V6/5.0L V8(STYLE II)(IC-031)
0 280 150 710 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD Truck 2.9L V6/3.0L V6/4.9L(6 CYL)(STYLE II)(IC-031)
0 280 150 711 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)SAAB 2.0L(IC-555)
0 280 150 712 214cm3/min (20.7 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)SAAB 2.0L Turbo(IC-557)
0 280 150 714 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BMW 1.8L/3.4L(6 CYL)(IC-540)
0 280 150 715 149cm3/min (14.4 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)BMW 1.8L/2.5(6 CYL)/5.0L V12(IC-570)
0 280 150 716 134cm3/min (12.9 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)BMW 2.7L(6 CYL)(IC-571)
0 280 150 718 181cm3/min (17.5 LBS/HR) (2.7 bar)(39.2 PSI)86 Mustang 5.0L(14.5 Ohms)(IC-032 & IC-075)
0 280 150 725 170cm3/min (16.4 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)GM 2.0L 8V/VOLVO 2.3L(B230F)(IC-574)
0 280 150 727 131cm3/min (12.6 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)FORD 1.9L/2.3L/3.0L V6/3.8L V6/5.0L V8(STYLE II)(IC-031)
0 280 150 727 131cm3/min (12.6 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)FORD Truck 2.9L V6/3.0L V6/4.9L(6 CYL)(STYLE II)(IC-031)
0 280 150 728 228cm3/min (22.0 LBS/HR) (2.7 bar)(39.2 PSI)FORD Truck 7.5L V8(14.5 Ohms)(STYLE II)(IC-053)
0 280 150 730 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)1987 - 91 PORSCHE 5.0L V8(IC-558)
0 280 150 731 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)PORSCHE 3.6L(6 CYL)(IC-551)
0 280 150 734 200cm3/min (19.3 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)PEUGEOT 1.9L/2.2L/2.85L V6(IC-574)
0 280 150 737 303cm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)AUDI 2.2L Turbo(IC-585)
0 280 150 742 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)
0 280 150 744 214cm3/min (20.7 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)GM 2.0L 16V
0 280 150 745 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)HYUNDAI 1.6L/2.0L/3.0L V6(IC-699)
0 280 150 749 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VOLVO 2.3L(B230F)(IC-574)
0 280 150 756 321cm3/min (31.0 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)? FORD 3.8L S/C V6/GM Truck 4.3L V6 Turbo
0 280 150 756 331cm3/min (32.0 LBS/HR) (3.1 bar)(45.0 PSI)? FORD 3.8L S/C V6/GM Truck 4.3L V6 Turbo
0 280 150 759 226cm3/min (21.8 LBS/HR) (2.7 bar)(39.2 PSI)89-90 Truck 460(14.5 Ohms)(STYLE II)(IC-051)
0 280 150 760 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)SAAB 2.0L(IC-737)
0 280 150 761 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)SAAB 2.0L Turbo(IC-738)
0 280 150 762 214cm3/min (20.7 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)VOLVO 2.3L(B230F)(IC-574)
0 280 150 766 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 4.9L(6 CYL)(IC-077)
0 280 150 773 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)HYUNDAI 1.5L(IC-700)
0 280 150 774 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 3.0L V6/GM 3.8L V6 S/C(IC-142)
0 280 150 775 196cm3/min (18.9 LBS/HR) (3.3 bar)(47.9 PSI)
0 280 150 776 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)HYUNDAI 1.5L Turbo(IC-701)
0 280 150 778 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BMW 3.0L & 4.0L V8(IC-739)
0 280 150 779 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VOLVO 2.4L(5 CYL)(IC-740)
0 280 150 785 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VOLVO 2.4L Turbo(5 CYL)(IC-741)
0 280 150 786 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)PORSCHE 911 Carrera 3.6L(6 CYL)(IC-742)
0 280 150 802 284cm3/min (27.4 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)PEUGEOT 2.2L Turbo(N9TE)/RENAULT J7R Turbo
0 280 150 802 284cm3/min (27.4 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)VOLVO B200 Turbo(STYLE II)(IC-743)
0 280 150 802 284cm3/min Volvo B200 turbo, Renault 200 Turbo / J7R turbo
0 280 150 803 383cm3/min (37.0 LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)? PORSCHE 944 2.5L Turbo(HIZ)(STYLE V)(GREEN)(IC-744)
0 280 150 803 390cm3/min (37.7 LBS/HR) (2.7 bar)(39.2 PSI)PORSCHE 944 2.5L Turbo(HIZ)(STYLE V)(GREEN)(IC-744)
0 280 150 803 414cm3/min (40.0 LBS/HR) (3.1 bar)(45.0 PSI)PORSCHE 944 2.5L Turbo(HIZ)(STYLE V)(GREEN)(IC-744)
0 280 150 804 337cm3/min (32.5 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)VOLVO 2.3L Turbo(B230FT)(IC-575)
0 280 150 808 331cm3/min (32.0 LBS/HR) (3.8 bar)(55.0 PSI)CHRYSLER 2.2L Turbo II(STYLE II)(IC-054)
0 280 150 810 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)PONTIAC 2.0L Turbo(STYLE II)(IC-055)
0 280 150 811 298cm3/min (28.8 LBS/HR) (3.5 bar)(50.8 PSI)PORSCHE 944 S 3.0L(IC-745)
0 280 150 811 298cm3/min 3.5kPa Porsche Turbo 944
0 280 150 812 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 3.0L V6(STYLE II)(IC-005)
0 280 150 813 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.5L Turbo(IC-224)
0 280 150 814 384cm3/min (37.1 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)
0 280 150 826 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 3.8L V6(IC-171)
0 280 150 829 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 3.0L V6(IC-172)
0 280 150 834 397cm3/min (38.3 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)CHRYSLER 2.5L Flex Fuel(IC-173)
0 280 150 835 397cm3/min (38.3 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)CHRYSLER
0 280 150 837 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 5.2L V8 CNG(IC-171)
0 280 150 839 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 4.6L SOHC V8 CNG(IC-770)
0 280 150 900 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)BMW 2.3L/BMW 3.2L(6 CYL)/3.4L(6 CYL)(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 900 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.2L Turbo/2.5L Turbo(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 900 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)PONTIAC 1.8L Turbo/PORSCHE 2.5L(STYLE II)(IC-009)
0 280 150 901 195cm3/min (18.8 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)GM 3.8L V6/5.0L V8(15 Ohms)(STYLE II)(IC-052)
0 280 150 902 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VW 1.8L(Digifant)(IC-746)
0 280 150 903 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VW 1.8L(IC-746)
0 280 150 905 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VW Corrado 1.8L S/C(Digifant)
0 280 150 907 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 3.8L V6/4.9L(6 CYL)(IC-078)
0 280 150 909 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 3.8L V6/4.6L SOHC V8(STYLE II)(IC-045)
0 280 150 911 311cm3/min (30.0 LBS/HR) (2.5 bar)(36.3 PSI)1991 FORD 3.8L S/C(HIZ)(RED)(IC-079)
0 280 150 911 342cm3/min (33.0 LBS/HR) (3.1 bar)(45.0 PSI)1991 FORD 3.8L S/C(HIZ)(RED)(IC-079)
0 280 150 912 321cm3/min (31.0 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)1992 FORD 3.8L S/C(HIZ)(IC-079)
0 280 150 913 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD Truck 7.5L V8(IC-080)
0 280 150 917 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)GM 3.8L V6(IC-087)
0 280 150 921 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)AUDI 2.8L(6 CYL)(IC-748)
0 280 150 925 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)DODGE Truck 3.9L V6(IC-174)
0 280 150 926 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)DODGE Truck 3.9L V6(IC-174)
0 280 150 927 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 3.8L V6(IC-126)
0 280 150 928 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 3.8L V6(IC-126)
0 280 150 929 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VW 2.8L(6 CYL)(Motronic)(IC-749)
0 280 150 931 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD Truck 4.0L V6(IC-081)
0 280 150 934 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 3.0L V6/GM 3.8L V6 S/C(IC-142)
0 280 150 937 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 1.9L/2.3L/4.9L(6 CYL)(IC-078)
0 280 150 938 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 1.9L/2.3L/4.9L(6 CYL)(IC-078)
0 280 150 939 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 3.8L V6/4.6L SOHC V8(STYLE II)(IC-045)
0 280 150 941 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 1.9L/2.3L(IC-078)
0 280 150 943 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 3.8L V6/4.6L SOHC V8(STYLE II)(IC-045)
0 280 150 945 300cm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)1993 FORD 3.8L V6 S/C(IC-083)
0 280 150 947 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD Truck 7.5L V8(IC-080)
0 280 150 951 346cm3/min (33.4 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)AUDI 2.2L(5 CYL)(IC-750)
0 280 150 953 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VW 2.8L(6 CYL)(Motronic)(IC-764)
0 280 150 955 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VW 2.0L(IC-751)
0 280 150 957 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 3.8L/3.9L V6(IC-126)
0 280 150 958 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 3.8L/3.9L V6(IC-126)
0 280 150 960 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)GM 3.8L V6(IC-087)
0 280 150 965 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.0L(IC-130)
0 280 150 967 362cm3/min (35.0 LBS/HR) (3.0 bar)(43.5 PSI)1994-95 FORD 3.0L V6 S/C(IC-084)(BLUE)
0 280 150 973 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)GM 3.8L V6(IC-091)
0 280 155 002 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)SAAB 2.3L(IC-714)
0 280 155 007 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)JAGUAR XJS 6.0L V12(IC-715)
0 280 155 008 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)SAAB 2.1L(IC-716)
0 280 155 009 340cm3/min (32.8 LBS/HR) (2.7 bar)(39.2 PSI)SAAB 2.3L Turbo(IC-717)
0 280 155 010 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)PORSCHE 968 3.0L(IC-718)
0 280 155 013 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)1995 FERRARI F355
0 280 155 101 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)DODGE Truck 8.0L V10(IC-139)
0 280 155 104 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)'93-'94 BENTLEY/ROLLS
0 280 155 201 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)MERCEDES-BENZ 6.0L V12(IC-719)
0 280 155 203 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)MERCEDES-BENZ 5.0L V8(IC-720)
0 280 155 205 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)MERCEDES-BENZ 3.2L(6 CYL)(IC-721)
0 280 155 207 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)MERCEDES-BENZ 4.2L V8/5.0L V8(IC-724)
0 280 155 209 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)MERCEDES-BENZ 2.8L(6CYL)/3.2L(6 CYL)(IC-723)
0 280 155 213 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)1995 FERRARI 456GT
0 280 155 217 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)MERCEDES-BENZ 4.2L V8/5.0L V8(IC-724)
0 280 155 219 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)MERCEDES-BENZ 6.0L V12(IC-725)
0 280 155 604 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VW 2.45L(5 CYL)(IC-726)
0 280 155 700 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 5.0L V8(IC-108)
0 280 155 702 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VOLVO
0 280 155 703 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)CHRYSLER 2.0L/2.4L(IC-133)
0 280 155 712 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)SAAB
0 280 155 715 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)FORD 3.0L V6 DOHC(IC-765)
0 280 155 721 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)DODGE Truck 8.0L V10
0 280 155 737 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)GM 3.8L V6 S/C(IC-782)
0 280 155 742 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)MERCEDES-BENZ
0 280 155 746 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VOLVO
0 280 155 758 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)MERCEDES-BENZ
0 280 155 766 xxxcm3/min (XX.X LBS/HR) (x.x bar)(XX.X PSI)VOLVO
B 280 410 144 434cm3/min Bosch R-SPORT

Lucas:
5107010 52.0 lbs/hr
5202001 188 cc/min 914 1.8L
5204001 188 cc/min Fiat
5206002 188 cc/min Toyota
5206003 147 cc/min Starlet
5207002 188 cc/min Chevrolet 305CID
5207003 164 cc/min Buick 3.0
5207007 147 cc/min Ford 1.6L
5207008 40.1 lbs/hr
5207009 33.2 lbs/hr
5207011 23.9 lbs/hr
5207013 201 cc/min Jeep 4.0L
5208001 188 cc/min Nissan 280ZX
5208003 188 cc/min Alfa
5208004 237 cc/min Ford 98CID
5208005 237 cc/min Chrysler BMW
5208006 164 cc/min Renault
5208007 188 cc/min BMW 325

Nippon Denso:
beige 200 cc/min 1.7 ohm Toyota 3SFE
beige 213 cc/min 13.8 ohm Toyota 3FE
black 430 cc/min 2.9 ohm Toyota 7MGTE, 3SGTE
blue 210 cc/min 2.4 ohm Toyota 4AGE
brown 200 cc/min 13.8 ohm Toyota 3VZFE
brown 200 cc/min 1.7 ohm Toyota 3VZE
brown 200 cc/min 1.7 ohm Toyota 3VZFE
brown 250 cc/min 13.8 ohm Toyota 3SGE
light green 145 cc/min 2.4 ohm Toyota 4KE
light green 176 cc/min 13.8 ohm Toyota 4AFE
light green 282 cc/min 13.8 ohm Toyota 2RZE
light green 315 cc/min 13.8 ohm Toyota 7MGE
dark blue 200 cc/min 13.8 ohm Toyota 3SFE
dark gray 182 cc/min 2.0 ohm Toyota 4AGE
dark gray 200 cc/min 1.7 ohm Toyota 3SFE
gray 176 cc/min 13.8 ohm Toyota 4AFE
gray 182 cc/min 2.4 ohm Toyota 4ME, 5ME, 5MGE
green 145 cc/min 2.4 ohm Toyota 4KE
green 250 cc/min 13.8 ohm Toyota 4AGE
green 295 cc/min 13.8 ohm Toyota 3SGE
orange / blue 200 cc/min 13.8 ohm Toyota 22RE
orange 200 cc/min 1.7 ohm Toyota 22RE
pink 200 cc/min 2.7 ohm Toyota 4AGE
pink 295 cc/min 1.6 ohm Toyota 22RTE
pink 315 cc/min 13.8 ohm Toyota 3SGE
red / dark blue 155 cc/min 13.8 ohm Toyota 3EE
red / orange 365 cc/min 2.9 ohm Toyota 4AGZE
red 200 cc/min 13.8 ohm Toyota 2VZFE
sky-blue 155 cc/min 13.8 ohm 1GFE
sky-blue 213 cc/min 13.8 ohm Toyota 3FE
violet 155 cc/min 13.8 ohm Toyota 3EE, 2EE
violet 250 cc/min 13.8 ohm Toyota 4AGE
violet 251 cc/min 13.8 ohm Toyota 1UZFE
violet 282 cc/min 13.8 ohm Toyota 2TZFE
yellow 213 cc/min 13.8 ohm Toyota 5SFE
yellow / orange 250 cc/min 1.7 ohm Toyota 22RTE
yellow 295 cc/min 2.7 ohm Toyota 7MGE

Muut:
AC Rochester MSD 2014 72.0 lbs/hr
AC Rochester MSD 2015 96.0 lbs/hr
Bendix (red) GM25500139 82.0 lbs/hr
Bendix (white) GM (alcohol) 180.0 lbs/hr

Muunnostaulukot:
cc per minute = HP x 5
cc per minute = lbs per hour x 10.2
HP = cc per minute / 5
HP = lbs per hour x 2.04
lbs per hour = HP / 2.04
lbs/hour = cc per minute / 10.2

Pari esimerkkiä suuttimien tuotoista:
236cc = n. 47hv / sylinteri (4-Sylinterisessä n. 188hv)
370cc = n. 74hv / sylinteri (4-Sylinterisessä n. 296hv)
500cc = n. 100hv / sylinteri (4-Sylinterisessä n. 400hv)
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Sonett73
"Hölösuu"
Viestit: 1254
Liittynyt: Su Huhti 17, 2005 19:41
Paikkakunta: Kuopio

Mitkä suuttimet?

Viesti Kirjoittaja Sonett73 »

Morjens!

Kun nyt mietityttää, että mitkä uudet suuttimet kannattaa laittaa 9000 2.3 Turboon 200hv vm-91/92, siis DI/APC, mutta ei Trionic. Mitkä Boschin suuttimet käyvät? Ja millaisille tehoille ne riittävät, tarkoitus olisi vaihtaa tuo teholukeman eka numero kolmoseksi, mielummin neloseksi, tosin ei haittaa vaikka se "vahingossa" olisikin viitonen....

Ari
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Pelkillä suuttimilla ei teholukemat muutu? :roll: Mutta noille 5 alkaville lukemille saa vaihdella jo aika monta palikkaa moottorin ohjauksesta lähtien.
Taitaapa tulla vastaan jo 4:lla alkaviinkin. Mutta toki voit laittaa sellaiset 750cc suuttimet (sellaisetkin multa löytyy) ja kokeilla miten se tukehtuu 8)

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tomi9000T »

Minkä kokoiset on vakio suuttimet 88 Turbo tonnaris ?

En löytänyt kun tuon listan luin, tai sitten meni ohi :roll:
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Vastaa Viestiin