Tuo korisarjahan on valmistettu ABS-muovista ja nyt kiinnostaisi tietää onko kukaan ja millä konstilla sekä millä aineilla korjannut / paikannut korisarjaansa?
Pitäisi vaan ruveta tuota jossain vaiheessa tekemään ja ajattelin neuvoa kysellä kokeneemmilta.
Terhi veneet ovat (ainakin osa) ABS-muovia. Jostain luin, että ko. venevalmistajalla on korjaussarjaa noille veneille. Kai se kävisi noihin levikkeisiinkin.
Lisäksi otetaan ehdotuksia vastaan mistä saisi lokasuojan levikkeitä, sillä todennäköisesti en ole pistämässä paikalleen muuta kuin etu- ja takapuskurin ja toisenlaiset helmat jotka ei vaadi niitä oviin tulevia osia paikalleen. Mutta silti haluaisin pistää lokasuojiin levikkeet eli pitääkö vain lasikuitu kopiot tehdä noista alkuperäisistä ja muokata niistä sopivat...
jos en ihan huonosti muista nii abs:ää pystyi sulattamaan asetonilla, joten abs muovia lisää ja sulattaa asetonilla massaa, ja paikkaa sillä. tai murtumapintoihin asetonia vähäsen ja liimaa siten.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Täältä iisalmesta löytyy automaalaamo missä suorittavat myös muovihitsausta, muovilaaduista ei ole varmaa tietoa mutta kaiken ovat korjanneet mitä on eteen tuotu. :)
Mihin hintaan olette saaneet maalautettua 9000:sen airflow korisarjaa?
Sisältäen hionta, puskureiden, helmojen, kaarien ja ovipalojen maalaus + maali + lakka yhteensä 600€.
Onko paha?
Itse kuvittelin kyllä hieman pienempää summaa mutta jos yleinen taso on tuota luokkaa niin ei kai siinä auta kuin maksaa. :(
Eipä tuo hintaluokka kovinkaan paljoa yleisestä tasosta heitä, riippuen toki käytetystä maalista ja töiden laadusta yms. Halvalla harvemmin saa hyvää, mutta osaa myös kalliit puljut tehdä suttapaskaasekundaa. :)
Mulla maksoi Airflowsarjan maalautus 200€. Siihen hintaan maalattiin samalla takaluukku sisäpuolelta, peilit ja ovien kahvat korin väriin, korjailtiin muutamia naarmuja autosta ja tummennettiin takavalot.
Takaspoileri maalattiin erikseen myöhemmin, 70€.
En tehnyt itse minkäänlaisia pohjatöitä.
Sarja oli 370€ eli yhteensä on tullut maksamaan 640€.