Alusta asiaa
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
Alusta asiaa
Sachsin sporttialustaa kun ei enää saa, niin minkähänlaista settiä sitä lähtisi metsästämään Aeroon...
En niinkään etsi älytöntä madallusta tai napakkuutta, vaan mukavuutta ajoon...
En niinkään etsi älytöntä madallusta tai napakkuutta, vaan mukavuutta ajoon...
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
-98 Volvo V70
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
Saabin oma sporttialustasetti (Aeron alusta?) on nyt sitten hankittu. Ei siis ihan pidä paikkaansa, että sitä ei enää saa. Ilmeisesti Speedparts poistanut kuitenkin valikoimistaan.
Palikat saavat odotella rauhassa kesää
, täällä Heinolassa katujen "hoito" on ihan onnetonta; ihan kuin ajaisi Porvoon vanhassa kaupungissa mukulakivillä. Meikäläisen säkällä kun iskarit hajoaisivat jo heti uutena...
Palikat saavat odotella rauhassa kesää

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Saattaa vanha "väsähtänyt" vakioalusta itse asiassa jopa hieman nousta tuolla -10mm setillä, eli ei muuta kun uus alusta alle ja rymistelemään mukulakiville 

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Juu, ihan varmasti nouseekin. Takaiskarit on nyt ihan finaalissa ja veneen vetäminen oli ihan mielenkiintoista tuossa loppukesällä.V.J.S kirjoitti:Saattaa vanha "väsähtänyt" vakioalusta itse asiassa jopa hieman nousta tuolla -10mm setillä, eli ei muuta kun uus alusta alle ja rymistelemään mukulakiville
Madallus ei nyt oikein tullut mieleen tuohon tonttuun. Pitäisi sitten hankkia helmat samalla, jotta näyttäisi edes joltain. Ei oikein tuohon hotsita niin paljon kuitenkaan satsata.
Kyllä sitä vielä saa
Kyllä kyseistä sarjaa saa vielä PCS:n kautta, mutta hinta on parisataa kalliimpi kuin ennen (tilaavat ilmeisesti tehtaalta suoraan). Siltikin sarja on samääräänsä nähden edullinenheikki.rantalaiho kirjoitti:Joo, hyvä keskustelu sinäänsä, mutta tuota -10mm alustasarjaa kun ei siis enää saa...enkä halua mitään 40mm madallusta, vaan jotain samanlaista kun tuo sachsin sporttisetti...

Pitäisikö kerätä nimet ylös ketkä haluavat kyseistä alustaa, jos sattuisi saamaan lisäalennusta useamman sarjan kerralla tilaamisesta.
Tilasin sarjan jo kerran, mutta kun niitä ei enää saanut vanhaan hintaan

Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Tuossa availin kotiutunutta Saabin sporttialustapakettia. Joku joskus kyseli osanumeroita. Sachsin tekemät näköjään. Mukana Saabin kuvallinen asennusohje ja kaikki ruuvit, mutterit, aluslevyt ja kumiholkit. Takaiskarin alapään helat ostin lisäksi varmuuden vuoksi.
Takaiskariin maalattu teksti:
SACHS
Etov 36x129 A2
54 1700 124 100
SAAB
4646766
H24D
Etutolpan tarran teksti(kasattu valmiiksi)
SFE 36x169A
141500 115 297
SAAB
4199 899
V99
Takaiskariin maalattu teksti:
SACHS
Etov 36x129 A2
54 1700 124 100
SAAB
4646766
H24D
Etutolpan tarran teksti(kasattu valmiiksi)
SFE 36x169A
141500 115 297
SAAB
4199 899
V99
Re: Kyllä sitä vielä saa
Jos hinta ei tähtitieteellinen niin minä voisin olla tilauksessa mukana.9000LPT kirjoitti:[
Pitäisikö kerätä nimet ylös ketkä haluavat kyseistä alustaa, jos sattuisi saamaan lisäalennusta useamman sarjan kerralla tilaamisesta.
Vai kannattaako tilata samantien ulkomailta bilsteinit tms.?
Tänään tuli tapeltua tonttuun tuo Saabin sporttialusta alle; etupään tolpat irti ja uudet paikoilleen vartissa, mutta....
...takaiskareiden alapäässä ne perinteiset pultit olivat niin jumissa, että lopulta oli takavakaajakin irti ja rälläkkä laulanut muutamaan otteeseen. Viisi tuntia meni takapään kanssa.
Yksin en olisi selvinnyt, kiitokset vaan avuliaalle rata-autoilijalle...
...takaiskareiden alapäässä ne perinteiset pultit olivat niin jumissa, että lopulta oli takavakaajakin irti ja rälläkkä laulanut muutamaan otteeseen. Viisi tuntia meni takapään kanssa.

Yksin en olisi selvinnyt, kiitokset vaan avuliaalle rata-autoilijalle...
