nyt alkaa ideat ja ennenkaikkea hermot olla loppu..
eli -86 9000turbo, vika ilmenee suurena kulutuksena ja ennenkaikkea pätkimisenä vaihteesta ja kaasun asennosta riippuen 3000rpm molemmin puolin.
seuraavia juttuja tehty:
bensansuodatin vaihdettu -> ei vaikutusta
bensanpaineen säädin vaihdettu ja samalla puhalleltiin paineilmalla sekä paluulinjaan että tuloon. tämän jälkeen vika poistui, mutta seuraavana päivänä kun töistä olin ajelemassa kotiin oli vika palannut.
viikonloppuna irrotin tankin, ei löytynyt oikeastaan yhtään likaa mutta kokoamisen jälkeen ei käynnistynyt, bensapumppu pyöri muttei pumpannut, toisella pumpulla toimi ja taas mentiin..
..kunnes tänään kun kuudelta (juu, aamulla) olin taas tulossa töistä niin huomasin että sama *¤#"!¤*#"!* vika taas
en tiedä liittyykö bensapumpun hajoaminen vikaan vai sattuiko se vaan sopivasti hajoamaan, tai voiko käydä niin uskomattoman huono tuuri että toinenkin pumppu on hajoamassa just nyt? toisaalta miten voi olla että molemmilla kerroilla kun homma on saatu toimimaan on vian takaisin tulo kestänyt suunnilleen yhtä kauan (<50km) vaikka se on saatu pois eri keinolla
jos joku nyt epäilee että vika voisi olla kuitenkin sytkäpuolella niin kerrotaan vielä että sieltä on koitettu vaihtaa kaikki osat mitä vaan keksittiin mutta ei ollut mitään vaikutusta..
9000:n bensapula
9000:n bensapula
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Noniin
Tänään otin bensanpaluuletkun paineensäätimestä irti ja puhaltelin
paineilmaa sinne, sen jälkeen toimi taas reilut 10km..
Seuraavaksi ajattelin ohittaa koko paluusysteemin ja laittaa suoran letkun
tankkiin bensanpaineensäätimeltä..
Pumpun liittimistä tuskin on kyse, kyllä niitä senverran on rassattu, ja kun tuo vikakin on joka kerta poistunut jollain ihan muulla kuin sähköjä ronkkimalla niin en relettä jaksanut alkaa kaivamaan esiin..
Tänään otin bensanpaluuletkun paineensäätimestä irti ja puhaltelin
paineilmaa sinne, sen jälkeen toimi taas reilut 10km..
Seuraavaksi ajattelin ohittaa koko paluusysteemin ja laittaa suoran letkun
tankkiin bensanpaineensäätimeltä..
Pumpun liittimistä tuskin on kyse, kyllä niitä senverran on rassattu, ja kun tuo vikakin on joka kerta poistunut jollain ihan muulla kuin sähköjä ronkkimalla niin en relettä jaksanut alkaa kaivamaan esiin..
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
dodii
älyttömän savotan jälkeen syyllinen vaikuttaisi olevan siirtopumppu (nostaa bensaa tankista varsinaiselle bensapumpulle)
liittimen irrottaminen ei vaikuttanut menoon mitenkään, mutta pumpun vaihdon jälkeen ei 10km kokemuksella ole pätkinyt
niinjuu, se että jokin pumppu pyörii, ei tarkoita että se toimisi, kokemusta on...
älyttömän savotan jälkeen syyllinen vaikuttaisi olevan siirtopumppu (nostaa bensaa tankista varsinaiselle bensapumpulle)
liittimen irrottaminen ei vaikuttanut menoon mitenkään, mutta pumpun vaihdon jälkeen ei 10km kokemuksella ole pätkinyt
niinjuu, se että jokin pumppu pyörii, ei tarkoita että se toimisi, kokemusta on...
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.