![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ideoita mikä meni pieleen?
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Eikai niissä vaan lue Volvo.MP kirjoitti:Vaihdoin tänään ne kuuluisat hydrauliset kumityynyt, korjatakseni nopeissa kiihdytyksissä kuuluvan resonanssiäänen, sekä hillitsemään moottorin liikkumista. Ääni hävisi ja nyt moottorikin pysyy paikoillaan, mutta nyt tuntuu että auto muuttui suorastaan traktoriksi..jyristää selvästi enemmän kun vanhoilla kumeilla..mitähän nyt?
![]()
![]()
Ideoita mikä meni pieleen?
Kun lukisikin!Eikai niissä vaan lue Volvo.![]()
kyllä nuo Motonetissä ihan HYDRAULISINA myydään..mike kirjoitti:Vaihdoin omaani viime talvena nuo moottorin tyynyt kun yksi oli osittain revennyt ja moottori heilui ihan käsipelilläkin reilusti. Osiuksi edullista Motonet Scan-tech tavaraa ja ainakin talvella jyristi todella reilusti.
Ovat vain ilmeisesti niin paljon jäykempää materiaalia kuin alkuperäiset hydrauliset tyynyt. Muutenkin taitavat olla pelkästään kumia.
Sen pienen jyrinän kyllä kestän jos vain se pakoputken kallis jousto-osa kestää tuon jyrinän ansiosta.
Ja saattaahan nuo aikaa myöten pehmetä...
Mielestäni (tietenkin omasta mielestä) laiton oikeinpäin mutta pitääpä tarkistaa jos ei asia vaihelaatikon kumin vaihdolla onnistuLR kirjoitti:Melko varmasti tiedän syyn: sinulla meni ne "prikat" väärinpäin mutteiden alle! Eli ne aluslevyt, joissa on se sakara (hätätapauksessa rajoittaa moottorin liikkeen). Jos ne pistää ylösalaisin, niin resonanssit ovat h*lvetinmoiset, koska ne ottavat silloin suoraan runkoon kiinni, eli sakarat ovat hieman alaspäin tällöin!
Jeps. Mietiskelin tässä, Onko tuossa se uretaanipusla vai mikä mitä ihmiset täällä sanovat vaihdelleensa..? Kommenttien perusteella se lisää tärinää (ei hyvä).. luulisi että tuolla merkkihuollossa laittavat alkuperäisen..9000tfor4ever kirjoitti:vaihdelaatikon päästä:
itsellä vaihtoon meni noin 2 tuntia josta suurin osa aikaa saada vanha kumi pois... rautasahaksi taitaa olla kaikilla tuo vaihto mennyt.
tuossa vanha tuttu ohje vaihtoon kuvineen
http://www.saab9000.com/procedures/powe ... mount.html