Kännykän paikka
-
- "Viggen"
Kännykän paikka
Nyt kun kaikki muu tekniikka taas pelaa voi ihmetellä kevyempiä asioita. En haluaisi kauheasti ruuvailla känytelinettä varten. Citymarketin kassalta löysin tuollaisen hauskan magneettinapin € 3.99. Nyt vain en tahdo löytää järkevää paikkaa mihin sen laittaisi. Onko kokemuksia? 

Älä asenna mihinkään, vaan hommaa kunnon teline.
http://www.servcat.com/related.asp?tabl ... model=9000
löytyy noita asennuslevyjä ja sitten tuohon ruuvaat kännykkääsi sopivan orkkis- tai tarviketelineen.
"airbag"-malli tulee keskisuuttimien tienoolle ja airbagitön malli siihen kojelaudan ja hanskalokeron väliin.
Ai niin ja ettei aivan perusteettomaksi jäisi, niin kokemuksia on.
Puhelin ei pysy kunnolla tuommoisessa magneettinapissa kovemmissa töyssyissä ja esimerkiksi nappuloiden painaminen johtaa yleensä puhelimen keikahtamiseen irti magneetista.
Pienellä (3100 / 6230-kokoisella) puhelimella haitat eivät ole niin suuret, mutta en silti voi suositella tuollaista nappia omien kokemuksieni perusteella. Itse olen lähinnä ostanut noita tehtaan omia autotelineitä, mutta ilmeisesti tarvikemallisetkin toimivat hyvin.
Proclip taas on kätevä, kun sen saa kiinni autoon ilman, että tarvii porata reikiä sisustukseen. Tämä on tosin vain oma henkilökohtainen ongelmani, jos ei sinua reiät haittaa, niin sitten vaan puhkomaan. :-)
http://www.servcat.com/related.asp?tabl ... model=9000
löytyy noita asennuslevyjä ja sitten tuohon ruuvaat kännykkääsi sopivan orkkis- tai tarviketelineen.
"airbag"-malli tulee keskisuuttimien tienoolle ja airbagitön malli siihen kojelaudan ja hanskalokeron väliin.
Ai niin ja ettei aivan perusteettomaksi jäisi, niin kokemuksia on.
Puhelin ei pysy kunnolla tuommoisessa magneettinapissa kovemmissa töyssyissä ja esimerkiksi nappuloiden painaminen johtaa yleensä puhelimen keikahtamiseen irti magneetista.
Pienellä (3100 / 6230-kokoisella) puhelimella haitat eivät ole niin suuret, mutta en silti voi suositella tuollaista nappia omien kokemuksieni perusteella. Itse olen lähinnä ostanut noita tehtaan omia autotelineitä, mutta ilmeisesti tarvikemallisetkin toimivat hyvin.
Proclip taas on kätevä, kun sen saa kiinni autoon ilman, että tarvii porata reikiä sisustukseen. Tämä on tosin vain oma henkilökohtainen ongelmani, jos ei sinua reiät haittaa, niin sitten vaan puhkomaan. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Laita se kellon ja mittariston väliin, siinä se on mulla ainakin ollut ja tulee varmaan uuteenkin (9000cs -97
), paitsi että siinä on sellainen kiinteä hf luurilla, johon saa kai jotain 6000-sarjalaisia kiinni. Tietäsköhän joku kuinka 5140:n sais tuohon värkättyä? Paitsi että tuo suojaläppä on joka tapauksessa este kiinteälle hf pistokkeelle
Ei vaan viittis puhelinta vaihtaa..
Mut joo, tuo kellon vierus on ihan hyvä paikka ja magneetti toimiva (olen saanut vain vanhan benefonin IO:n tippumaan töyssyissä ja se oli painava), paitsi että hf:n piuha tahtoo välillä tarttua mukaan rattia pyöritettäessä niin että puhelin lentää ties minne...

Mut joo, tuo kellon vierus on ihan hyvä paikka ja magneetti toimiva (olen saanut vain vanhan benefonin IO:n tippumaan töyssyissä ja se oli painava), paitsi että hf:n piuha tahtoo välillä tarttua mukaan rattia pyöritettäessä niin että puhelin lentää ties minne...
9000cs -96 vapari
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
Esim kolaritilanteessa tuollainen magneetti ei auta mitään, vaan puhelin sinkoaa siitä 100km/h vauhdilla johonkin suuntaan matkustamossa.
Vaikka en ajatellutkaan ajaa kolareita, en silti viitsi käyttää kuin tehtaan telineitä.
Vaikka en ajatellutkaan ajaa kolareita, en silti viitsi käyttää kuin tehtaan telineitä.
Ville Jouppi #1780
http://members.surfeu.fi/se93tbo/puh1.jpg
Mulla on näin. Omavalmiste.
Vanhasta autosta ja vanha luuri, mutta sama kiinnitysrauta.
9-3.1972
Joopa joo ja tankki aina täysse93tbo kirjoitti:http://members.surfeu.fi/se93tbo/puh1.jpg

-J-
Eipä tuosta täydestä tankista ole mitään hyötyä kun ei saa bensaa polttaajarrikka kirjoitti:Joopa joo ja tankki aina täysse93tbo kirjoitti:http://members.surfeu.fi/se93tbo/puh1.jpg
Vanhasta autosta ja vanha luuri, mutta sama kiinnitysrauta.![]()
-J-

9-3.1972
Ainakin Clas Ohlsonilta saa tuollaisia autoradion yhteyteen kiinnitettäviä asennusrautoja. Tuohon tarttee tietysti sitten vielä ruuvata haluamansa teline omalle puhelimelle.

Ittellä on tuo käytössä ja toimii hyvin! Eikä synny niitä reikiä. Edes wanha Noksun 1611 ei ole saanut noita rautoja tutisemaan. Ja tonnarissahan kun on vielä se perinteinen ISO-radion asennusaukkokin...

Ittellä on tuo käytössä ja toimii hyvin! Eikä synny niitä reikiä. Edes wanha Noksun 1611 ei ole saanut noita rautoja tutisemaan. Ja tonnarissahan kun on vielä se perinteinen ISO-radion asennusaukkokin...
900 2.1i Classic -93
9000 CS 2.0t -98
9000 CS 2.0t -98