Ysitonninen (automaatti, ruisku) sammuu kesken ajon, mutta lähtee käyntiin muutaman minuutin huilin jälkeen ja taas päästään pari km etiäpäin. Mikä mättää? Akku ja suodatin vaihdettu. Bensapumppuko?
Apua, please...
Jos on vanhempi tonnari kahdella bensapumpulla, vois nostopumppu eli se pienempi olla rikki. Jos uudempaa mallia, niin ekana tulis se perinteinen DI-kasetti mieleen.
Tai sitten on kampiakselin asentotunnistin (suorasytkällä oleva) tai jos on jakajalla, niin hall-anturi virranjakassa kelpo ehdokkaita vian aiheuttajaksi.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Bensapumppu todennäköisesti tai kampuran asentotunnistin.
Tuo siirtopumppukin sitten voi olla rikki kuten mulla oli (se isompi pumppu),ja voi hetkittäin toimia ja välillä ei.huilin jälkeen saattaa hetken pelata...
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -