Itse tuossa vaihdoin beigen värisiin nahkapenkkeihin, molemmilla etupenkeillä on sähkösäätö sekä 3 muistipaikkaa... Olen enemmän kuin tyytyväinen penkkeihin! Istuma-asennon saa huomattavasti paremmaksi kuin normaaleilla, ei sähköisillä penkeillä (enemmän liikkuu noi sähköset).
Nahassa on se hiostava ominaisuus mutta itseäni ei ole vielä haitannut kun muuten mukavuus on 9 ½ luokkaa (aeron lepakkopenkit ovat 10, kun kaverin autossa olen istuskellut jonkin verran)
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
Onko kellään kokemusta Tonnarin penkkien käypäisyydesta 80-luvun lopun satkuun. Ei varmaan mene heittämällä, mutta meneekö pahasti säätämiseksi ja mahtuuko yleensäkään, tonnarin penkit ainakin vaikuttavat leveämmiltä.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Boiga kirjoitti:Itse tuossa vaihdoin beigen värisiin nahkapenkkeihin, molemmilla etupenkeillä on sähkösäätö sekä 3 muistipaikkaa... Olen enemmän kuin tyytyväinen penkkeihin! Istuma-asennon saa huomattavasti paremmaksi kuin normaaleilla, ei sähköisillä penkeillä (enemmän liikkuu noi sähköset).
Nahassa on se hiostava ominaisuus mutta itseäni ei ole vielä haitannut kun muuten mukavuus on 9 ½ luokkaa (aeron lepakkopenkit ovat 10, kun kaverin autossa olen istuskellut jonkin verran) :D
Ei hiosta pitkään kun antaa acc:n hoitaa homman kotiin. :D
Mitä taas mukavuuteen tulee, ei ole valittamista noista manuaalisesti säädettävistäkään.
MacTurbo kirjoitti:Onko kellään kokemusta Tonnarin penkkien käypäisyydesta 80-luvun lopun satkuun. Ei varmaan mene heittämällä, mutta meneekö pahasti säätämiseksi ja mahtuuko yleensäkään, tonnarin penkit ainakin vaikuttavat leveämmiltä.
Ristiseläntuen säätönuppi osuu b-pilarin turvavyökelaan, lattiassa olevat kiinnityspisteet erilaisia / väärässä paikassa.
MacTurbo kirjoitti:Onko kellään kokemusta Tonnarin penkkien käypäisyydesta 80-luvun lopun satkuun. Ei varmaan mene heittämällä, mutta meneekö pahasti säätämiseksi ja mahtuuko yleensäkään, tonnarin penkit ainakin vaikuttavat leveämmiltä.
Mulla on turbotonnarin etupenkit -85 satkussa. Tein muutoskappaleet pultattavaksi alkuperäisiin kiinnityspisteisiin. Tarvittiin vähän lattaa, kulmarautaa, pulttitavaraa ja Kempin liimaa.
Aika säätäminen oli kyllä kiinnikkeiden suunnittelun kanssa, mutta sinne ne meni. Ristiselän tuen nuppi pitää tosiaan poistaa.
rälläkkä kirjoitti:Tuli noista 9-5:n penkeistä mieleen, että jos haikailee vaikka kolariautosta penkkejä 9000:een niin mitenkäs tuon SAHR:n kanssa on?
Tuosta SAHR:sta saako se tiedon törmäyksetä ulkopuolisilta antureilta vai onko penkkiin rakennettu jokin sisäinen automatiikka ???
SAHR on tietääkseni täysin mekaaninen laite joka palautuu käsipelillä (vai itsekseen?) takaisin toimivaksi. Penkin sisällä on mekanismi joka selän painuessa nopeasti penkkiin työntää niskatuen ylös ja eteen. Eli siis jos penkki ei ole muuten vaurioitunut törmäyksessä SAHR ei estä sen uudelleen käyttöä.
Ei sähköisiä osia kuten mersussa, joihin se on tullut vasta nyt, kun Saabissa se on ollut vakiona kohta jo melkein kymmenen vuotta...