Mitkä etupenkit käyvät 9000 cd:seen
Mitkä etupenkit käyvät 9000 cd:seen
Tere
Pitäis vaihtaa paremmat penkit eteen..
Onko tietoa mitkä kaiki Saabin etupenkit käyvät -91 9000cd
käykö 9-5:n etupenkit heittämällä vai pitääkö temppuilla paljon..
entä muut uudemmat mallit
Kiitoksia jos jollain on kokemusta / tietoa aiheesta.
Ps. Köyhyys lisää kurjuutta ja luovuutta.
Pitäis vaihtaa paremmat penkit eteen..
Onko tietoa mitkä kaiki Saabin etupenkit käyvät -91 9000cd
käykö 9-5:n etupenkit heittämällä vai pitääkö temppuilla paljon..
entä muut uudemmat mallit
Kiitoksia jos jollain on kokemusta / tietoa aiheesta.
Ps. Köyhyys lisää kurjuutta ja luovuutta.
Itse tuossa vaihdoin beigen värisiin nahkapenkkeihin, molemmilla etupenkeillä on sähkösäätö sekä 3 muistipaikkaa... Olen enemmän kuin tyytyväinen penkkeihin! Istuma-asennon saa huomattavasti paremmaksi kuin normaaleilla, ei sähköisillä penkeillä (enemmän liikkuu noi sähköset).
Nahassa on se hiostava ominaisuus mutta itseäni ei ole vielä haitannut kun muuten mukavuus on 9 ½ luokkaa (aeron lepakkopenkit ovat 10, kun kaverin autossa olen istuskellut jonkin verran)
Nahassa on se hiostava ominaisuus mutta itseäni ei ole vielä haitannut kun muuten mukavuus on 9 ½ luokkaa (aeron lepakkopenkit ovat 10, kun kaverin autossa olen istuskellut jonkin verran)
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
Onko kellään kokemusta Tonnarin penkkien käypäisyydesta 80-luvun lopun satkuun. Ei varmaan mene heittämällä, mutta meneekö pahasti säätämiseksi ja mahtuuko yleensäkään, tonnarin penkit ainakin vaikuttavat leveämmiltä.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Ei hiosta pitkään kun antaa acc:n hoitaa homman kotiin. :DBoiga kirjoitti:Itse tuossa vaihdoin beigen värisiin nahkapenkkeihin, molemmilla etupenkeillä on sähkösäätö sekä 3 muistipaikkaa... Olen enemmän kuin tyytyväinen penkkeihin! Istuma-asennon saa huomattavasti paremmaksi kuin normaaleilla, ei sähköisillä penkeillä (enemmän liikkuu noi sähköset).
Nahassa on se hiostava ominaisuus mutta itseäni ei ole vielä haitannut kun muuten mukavuus on 9 ½ luokkaa (aeron lepakkopenkit ovat 10, kun kaverin autossa olen istuskellut jonkin verran) :D
Mitä taas mukavuuteen tulee, ei ole valittamista noista manuaalisesti säädettävistäkään.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Ristiseläntuen säätönuppi osuu b-pilarin turvavyökelaan, lattiassa olevat kiinnityspisteet erilaisia / väärässä paikassa.MacTurbo kirjoitti:Onko kellään kokemusta Tonnarin penkkien käypäisyydesta 80-luvun lopun satkuun. Ei varmaan mene heittämällä, mutta meneekö pahasti säätämiseksi ja mahtuuko yleensäkään, tonnarin penkit ainakin vaikuttavat leveämmiltä.
Hitsaushommiin joutuu.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Mulla on turbotonnarin etupenkit -85 satkussa. Tein muutoskappaleet pultattavaksi alkuperäisiin kiinnityspisteisiin. Tarvittiin vähän lattaa, kulmarautaa, pulttitavaraa ja Kempin liimaa.MacTurbo kirjoitti:Onko kellään kokemusta Tonnarin penkkien käypäisyydesta 80-luvun lopun satkuun. Ei varmaan mene heittämällä, mutta meneekö pahasti säätämiseksi ja mahtuuko yleensäkään, tonnarin penkit ainakin vaikuttavat leveämmiltä.
Aika säätäminen oli kyllä kiinnikkeiden suunnittelun kanssa, mutta sinne ne meni. Ristiselän tuen nuppi pitää tosiaan poistaa.
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
SAHR on tietääkseni täysin mekaaninen laite joka palautuu käsipelillä (vai itsekseen?) takaisin toimivaksi. Penkin sisällä on mekanismi joka selän painuessa nopeasti penkkiin työntää niskatuen ylös ja eteen. Eli siis jos penkki ei ole muuten vaurioitunut törmäyksessä SAHR ei estä sen uudelleen käyttöä.SaabAri kirjoitti:rälläkkä kirjoitti:Tuli noista 9-5:n penkeistä mieleen, että jos haikailee vaikka kolariautosta penkkejä 9000:een niin mitenkäs tuon SAHR:n kanssa on?
Tuosta SAHR:sta saako se tiedon törmäyksetä ulkopuolisilta antureilta vai onko penkkiin rakennettu jokin sisäinen automatiikka ???
Ei sähköisiä osia kuten mersussa, joihin se on tullut vasta nyt, kun Saabissa se on ollut vakiona kohta jo melkein kymmenen vuotta...
9000cs -96 vapari
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
#1397
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
#1397