Paten dumpista...

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Make-82
"Tuplakaasari"

Paten dumpista...

Viesti Kirjoittaja Make-82 »

Elikkäs oon jotain huhuja kuullu että tuo "paten dumppi" olis tonnariin hyvä peli. Pitäneekö paikkansa? Ja onko moisia ylipäänsä enää saatavilla, ja mihin hintaan?

Olis pikkasen kiinnostusta räväyttää sellanen aeroon ...kuulostaa se niin messevältä. :)

Niin ja jos jollain käyttö/asennuskokemuksia niin mieluusti lueskelisin, ettei tulis tehtyä mitään hätiköityjä ratkasuja. :roll: Aero on nimittäin allekirjoittaneelle ensimmäinen turbiini vehje, joten aikalailla lapsen kengissä vielä tämä tekniikka. Opiskeluintoa tosin tähän aiheeseen löytyy niin pirusti! :D
Japso
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Japso »

Kuva
Foxbody turbo
jarska
"Aero"

Viesti Kirjoittaja jarska »

Itse ostin tällä viikolla paten dumpin ja maksoi 88euroa. Paten ja dumpit löytää numerosta: 0400 496 852
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
Make-82
"Tuplakaasari"

Kiitokset tiedosta! Taitaa olla dumpin tilauksen paikka :)
AP
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja AP »

Minkä vuosimallin tonnari sulla on? Jos 94-> eli trionic-ruiskulla niin toimii, mutta jos vanhempi ja LH-jetronicillä, niin varaudu ongelmiin :wink:
Kurko
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Mikä juttu tää oikein on.
No pitääpä hiukan haeskella, kun on tuo nikkikin. Ja taitaa hiukan tuo dumppi oireilla. (ei oo sähköö siinä :( )
Make-82
"Tuplakaasari"

Vuosmalli on 93...eli tuleeko sitten robleemia jos dumpin laitan?
ASTech
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja ASTech »

LH (tai K-Jet)+ dumppi = ei mitään ongelmia, kun säädät dumpin oikein. Olen testannut varta vasten yksi- ja kaksimäntäisillä ja hyvin pelaa molemmilla.
900C -86
AP
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja AP »

ASTech kirjoitti:LH (tai K-Jet)+ dumppi = ei mitään ongelmia, kun säädät dumpin oikein. Olen testannut varta vasten yksi- ja kaksimäntäisillä ja hyvin pelaa molemmilla.
Toimivuudessa tuntuu olevan yksilö eroja. Mun autossa tuo ei nimittäin toiminut ollenkaan, aivan sama miten sääti. Periaatteessa pitäis tomia paremmin kun laittaa tarpeeksi kireälle, eli niin ettei päästä aivan pieniä paineita pihalle, mutta kun ei. Jos dumppi päästi paineet pois, seuraavassa risteyksessä kytkin pohjaan ja kone sammuu :evil: .

EDIT: Jostakin syystä vanhemmissa tuntuu toimivan paremmin :roll:
Vastaa Viestiin